Počet zaměstnanců vzrostl na 175. Společnost Trask dlouhodobě roste a v ČR patří mezi nejvýznamnější poskytovatele IT služeb v segmentu bankovnictví a pojišťovnictví, nicméně výrazný nárůst zaznamenal nově i v segmentech telekomunikací a průmyslu.
Na tomto výsledku se podílel především segment financí (65 %) a mezi hlavními klienty společnosti Trask se i v roce 2008 objevovala jména jako jsou Česká spořitelna, ČSOB, GE Money, Komerční banka a řada dalších finančních institucí, ovšem oproti minulosti s výrazným nárůstem realizovaného objemu. Mezi 10 největšími klienty společnosti Trask se v roce 2008 objevují Škoda automobilová či Telefónica O2. „Dlouhodobá spolupráce s vybranými klienty je jedním z hlavních pilířů naší firemní strategie a jsme rádi, že se nám daří ji dlouhodobě naplňovat," říká Filip Tománek, ředitel společnosti.
Na výsledcích společnosti a jejich nárůstu se výrazně podílely i nové oblasti, na které se Trask zaměřuje v posledních dvou letech. Jedná se především o oblasti Business Process Management, Enterpise Content Management a Master Data Management. „Jsme rádi, že nové oblasti v našem portfoliu se ukázaly jako perspektivní a hodně si od nich slibujeme i v příštích letech, kdy se budou zákazníci ještě více zaměřovat na úspory a efektivitu a více než v minulosti budou potřebovat schopnost flexibililně reagovat na měnící se podmínky trhu. Například v oblasti BPM se nám podařilo získat unikátní pozici na trhu a těžko byste dnes hledali implementace takového významu pro klienta jako jsou naše řešení pro GE Money, Komerční banku či ING." dodává Filip Tománek.
Nejen hospodářské výsledky a obchodní úspěchy, ale především reakce zákazníků potvrzují, že Trask již radu let posiluje své postavení na trhu IT. Dynamiku růstu potvrzuje i umístění v žebříčku nejrychleji rostoucích společností ve střední Evropě Technology Fast50 pořádaném společností Deloitte nebo přední umístění v TOP 10 nejrychleji rostoucích českých IT společností.