;

EMC a SAP oznamují novou spolupráci

2. 6. 2010

Sdílet

Společnosti toto oznámení učinily na konferenci Sapphire Now, která se konala ve dne 17. -19. května 2010 souběžně v německém Frankfurtu a v Orlandu na Floridě.

V souladu s touto smlouvou bude společnost SAP prodávat nově vyvinutá řešení využívající produkty EMC Documentum pro správu podnikového obsahu, EMC Captiva pro inteligentní získávání podnikových informací a EMC Document Sciences pro řízení komunikace se zákazníky. Prvním novinkou bude produkt SAP Insurance Broker Statement Processing, který vyvinula společnost EMC. Jeho dostupnost je plánována na třetí čtvrtletí roku 2010 a řešení bude nabízeno jako součást portfolia SAP pro pojišťovnictví. Dostupnost dalších řešení pro bankovnictví je plánována v rychlém sledu. Zákazníci z oblasti finančních služeb na celém světě tak budou moci urychlit své podnikové procesy, zlepšit sdílení informací, snížit náklady na jednotlivé transakce a zlepšit plnění předpisů a zákonných nařízení.

Finanční instituce mají rozsáhlé zkušenosti s poskytováním automatizovaného zpracování datově náročných obchodních procesů, jako jsou například žádosti o poskytnutí půjčky či hypotéky nebo zpracování pojistné události Ve skutečnosti je množství reálných procesů, velmi náročné na sdílení informací a vyžaduje efektivní celofiremní systémy, které automatizují získávání dokumentů, správu obsahu a řízení komunikace s klienty. Banky a pojišťovny mohou zlepšit efektivitu procesů, kontrolu nákladů, loajalitu a věrnost zákazníků. To lze dosáhnout prostřednictvím integrace s dalšími systémy, shromaždováním informací z existujících strukturovaných a nestrukturovaných dat, digitalizací obsahu z papírových formulářů a poskytování do značné míry přizpůsobených informací, funkcí a služeb.

Společnosti SAP a EMC budou spolupracovat na vývoji řešení, která prostřednictvím podpory efektivního využívání veškerých podnikových informačních zdrojů, poskytnou finančním institucím nové způsoby řešení celé řady problémů souvisejících s celofiremními procesy. Jedním z příkladů je odstranění ručních postupů tradičně požadovaných v rámci procesu likvidace pojistné události makléřem. Zpřístupněním digitální podoby požadovaných dokumentů, e-mailů a faxů v rámci procesu likvidace, mohou makléři zvýšit svou produktivitu a snížit náklady související s ručními postupy a potenciálními chybami ručního zpracování. Dalším příkladem je řešení problému papírově orientovaných procesů, náročných na čas a ruční zpracování, které jsou vyžadovány při správě půjček. Zahrnutí dokumentů do obchodních procesů není pro banky žádnou novinkou, ale cílem, který nebyl dosud úspěšně řešen prostřednictvím standardních přístupů. Digitalizací obsahu hned na počátku procesu a vytvořením příslušných složek s digitálními dokumenty mohou banky zrychlit a potenciálně zvýšit objem poskytnutých půjček a uzavřených smluv. Mohou také zlepšit komunikaci se zákazníky v průběhu celého životního cyklu půjčky.

Našli jste v článku chybu?