Zaměření D-Linku na rostoucí trh 3G je přirozeným vývojem pro společnost, která vyvíjí síťové technologie již přes 23 let, a je také znamením, že D-Link iniciativně cílí na nové rostoucí oblasti.
Využívání mobilního širokopásmového připojení, podporované klesajícími cenami a rušením datových limitů, zažívá v západní Evropě velký rozkvět. Podle analytické společnosti Gartner bude využívání mobilního broadbandu, měřené počtem lidí využívajících datové karty, vykazovat v západní Evropě během následujících pěti let průměrný roční růst (CAGR) ve výši 32 %.
„D-Link vstoupil poprvé na trh 3G před třemi lety, takže to pro nás rozhodně není nová oblast. Tento počáteční krok nám posloužil pro otestování prostředí,″ říká Kevin Wen, prezident D-Link Europe.
Nové 3G produkty od D-Linku, které umožňují 3G připojení přes 3G směrovač nebo USB adaptér použitý jako modem, by měly oslovit především poskytovatele mobilního broadbandu. D-Link se snaží zpřístupnit tuto nabídku také všem spotřebitelům prostřednictvím běžného prodeje tím, že vyrábí zařízení, která jsou kompatibilní s libovolnou SIM kartou bez ohledu na síťového operátora a umožňují tak pohodlné připojení pro co nejširší uživatelskou základnu.