Nový systém podle tiskového vyjádření umožňuje koncovým zákazníkům Konica Minolta rychlejší nahlašování servisních požadavků a sledování postupu jejich řešení. Jejím zaměstnancům pak snazší orientaci při vyřizování jednotlivých požadavků a sledování plnění sjednané úrovně služeb (SLA). Díky této aplikaci poskytuje společnost koncovým uživatelům svých tiskáren a tiskových řešení proaktivnější služby. Aplikace Helpdesk je postavena na Java technologii a využívá databázový server MS SQL.
Řešení je integrováno do existujících aplikací Konica Minolta - například eCON, což je zákaznický portál pro správu tiskových řešení Konica Minolta. Tato aplikace byla dodána také společností Cleverlance.
„S Cleverlance dlouhodobě spolupracujeme na dalších projektech v oblasti vývoje a integrace aplikací. Jedním z důvodů našeho rozhodnutí byla dobrá zkušenost s kvalitou služeb a know-how společnosti v oblasti vývoje a integrace J2EE aplikací,“ uvádí Petr Chaloupka, Business Support Director společnosti Konica Minolta.