Stačí jim k tomu jen kliknout na URL odkaz, který obdrží v e-mailové či kalendářové pozvánce od organizátorů setkání.
„Naše společnost neustále sleduje řešení, která rozšiřují možnosti spolupráce mezi našimi zaměstnanci, partnery a zákazníky. Po instalaci Cisco WebEx Meeting Center na zařízení iPad se mohou uživatelé odkudkoliv rychle připojit k on-line setkání a sdílet s ostatními informace nebo aplikace,“ řekl Steve Kjaer, ředitel IT ve společnosti Plantronics, která vyrábí náhlavní soupravy a další příslušenství pro soukromé uživatele i firemní call centra.
Software Cisco WebEx Meeting Center pro zařízení iPad v sobě zahrnuje řadu funkcí optimalizovaných pro jeho uživatele, například jednoduché ovládání dotykem, animace či vizuální efekty. Uživatelům on-line setkání umožňuje sledovat prezentace, aplikace nebo desktopy řečníků, vidět, kdo další se setkání účastní či kdo hovoří, nebo chatovat s ostatními soukromě nebo na hlavní obrazovce. Do audio části setkání se mohou zapojit buď přes Cisco WebEx VoIP přímo z iPadu nebo si vyžádat zpětné zavolání na zadané telefonní číslo.
Přesně před rokem umožnilo Cisco využívat řešení Cisco WebEx Meeting Center i majitelům chytrých mobilních telefonů Apple iPhone a vybraných modelů BlackBerry, Nokia a Samsung. Díky tomu se mohou jejich uživatelé odkudkoli přes 3G nebo Wi-Fi připojení přímo ze svých mobilů účastnit plánovaných setkání. Cisco před rokem také představilo funkci umožňující zvát účastníky setkání prostřednictvím SMS zpráv.
„Možnost práce zaměstnanců na dálku a mobilního přístupu k firemním aplikacím dříve patřila spíše do oblasti benefitů a zkvalitňování podmínek pro práci. V současném ekonomickém prostředí se však vzdálená spolupráce stává jednou z firemních priorit, protože umožňuje zvyšovat produktivitu zaměstnanců při současném snížení nákladů na cestování," řekl tehdy Doug Dennerline, senior vicepresident divize Collaboration Software Group společnosti Cisco.