;

Cisco kupuje Tandberg

20. 4. 2010

Sdílet

Ettienne Reinecke, CTO ze společnosti Dimension Data, která je globálním poskytovatelem IT řešení a služeb, říká, že uvedené spojení je přínosem pro organizace, které hledají rychlejší růst a vyšší produktivitu prostřednictvím video komunikace.

„Z této transakce jsme velmi potěšeni, jelikož jsme předním globálním partnerem obou společností Cisco i Tandberg a disponujeme více certifikáty a zkušenostmi z integrací těchto technologií než jakákoli jiná organizace. Komplexní portfolio těchto dvou společností podporované silným marketingem společnosti Cisco znamená, že nyní můžeme oslovit širší spektrum zákazníků s jejich vizuálními potřebami a obchodními cíli,“ uvádí E. Reinecke

Reinecke říká, že společnost Dimension Data spolupracuje se společností Tandberg při dodávkách řešení pro spolupráci, které zahrnují integraci a propojení s Microsoft OCS. Skupina Dimension Data také realizuje projekty i s řešením Collaboration Suite firmy Cisco. Pevně věří, že jejich partnerství urychlí rostoucí trend přechodu od základní hlasové komunikace k multimediální a video komunikaci, která přináší zcela nové zážitky.

Součástí transakce je otevření protokolu TIP (Telepresence Interoperability Protocol) používaného pro komunikaci mezi produkty Cisco TelePresence a videokonferenčními výrobky třetích stran. Reinecke věří, že Cisco a Tandberg vytvoří a podpoří nové standardy pro použití v každé organizaci a následně připraví cestu pro nové obchodní modely na trhu podnikové spolupráce.

„Toto partnerství je dobré pro Dimension Data a zejména pro naše klienty. Společnost Dimension Data sama používá videokonferencí ke snížení cestovních nákladů. Jen v roce 2009 klesly cestovní náklady našeho vedení o 20%, aniž by se snížil důležitý kontakt tváří v tvář, který je nezbytný pro úspěšné vedení,“ říká E. Reinecke.

„V loňském roce jsme zaznamenali silný růst poptávky na videokonferenční řešení a vzhledem k uvedeným úsporám na cestovních nákladech tento zájem sílí i v letošním roce,“ říká Jindřich Rädisch, Country Manager ze společnosti Dimension Data Czech Republic. „Pro klienty je to rozhodně dobrá zpráva, spojení dvou hlavních výrobců jim poskytuje dlouhodobější jistotu a odstraní vzájemné konflikty. Také to usnadní interoperabilitu a integraci různých komunikačních systémů a umožní nasazení více komunikačních kanálů. Hladce integrovaný hlas, data a video jsou cíle každé společnosti,“ dodává J. Rädisch.

 

„Podle analytické zprávy společnosti Cisco - Visual Networking Index Forecast and Methodology 2008-2013 - bude do roku 2013 až 90 % veškerého spotřebitelského provozu tvořit video komunikace různých forem (TV, video na požádání, Internet, a peer to peer (P2P)). Během pěti let bude samotné internetové video představovat více než 60 % veškerého provozu. Předpovědi jsou velmi reálné, jelikož už nyní zde jsou videokomunikační řešení pro každého, pro notebook, pro desktop i do zasedací místnosti,“ dodává E. Reinecke.

Našli jste v článku chybu?