;

Český nástroj pro správu sociálních sítí míří do světa

24. 9. 2014

Sdílet

V současnosti jsou na Jollor napojeny Facebook, Twitter, YouTube a Instagram. Do několika dní by měl přibýt i LinkedIn a některé asijské sociální sítě: český startup plánuje zasáhnout globální trh.

„V současné době je boom rozvoje podobných projektů, takže pro nás bylo důležité nabídnout něco nového, čím bychom se odlišili. V tomto smyslu považujeme za klíčové začlenění Instagramu - dokážeme v něm vyhledávat nejen podle jednoho klíčového slova, ale i podle většího množství hashtagů. To je unikátní,“ říká vedoucí týmu Jakub Hrabovský. „Chyběl nám ale uživatelsky příjemný nástroj, který by zvládl více funkcí, projektů i klientů, a to navíc pohodlně a jednoduše. V podstatě jsme si ho tedy sami vyvinuli, vyzkoušeli, a protože se osvědčil, nabízíme ho dál,“ doplňuje Hrabovský.

Ačkoliv bude Jollor nabízen primárně v regionu střední a západní Evropy, ambice tvůrců a majitelů sahají dále. „Chceme se zaměřit na trhy v Asii a tamní sociální sítě. A plánujeme cílit na státy Jižní Ameriky, kde jsou sociální sítě na vzestupu. Právě zde je volný prostor pro nástroje typu Jollor,“ slibuje si autor projektu Hrabovský. Český startup tak může zamíchat sociálními sítěmi na celém světě.

V Česku Jollor působí jako jedna ze čtyř společností v rámci Ewing Group.  

Čtěte také:
→ Přichází standardizace dat ze sociálních sítí pro podnikové účely?
Cestou pro větší využití sociálních médií ve firemním prostředí by měla být standardizace datových formátů tak, aby bylo možné sociální aplikace integrovat s podnikovými systémy.
→ Firmy vyřadí 35% uchazečů o zaměstnání kvůli informacím na sociálních sítích
Více než polovina zájemců o zaměstnání využívá sociální sítě. Profesní síť LinkdeIn využívá 9 z 10 personalistů; 30% jich využívá Facebook. Jaké jsou rady pro dobrou profesní reputaci na sociálních sítích?

Zaujal vás tento článek?
Zaregistrujte se k odběru našeho e-mailového newsletteru. Každý týden tak pohodlně získáte přehled o důležitých událostech v IT branži.

G+

Našli jste v článku chybu?