;

Azlan nabízí evropským resellerům program Cisco Smart Care Service

13. 10. 2009

Sdílet

Program Cisco Smart Care umožňuje registrovaným partnerům poskytovat celou řadu služeb, mezi které patří třeba vzdálené monitorování, proaktivní údržba sítě nebo zajištění komplexní technické podpory Cisco hlasové a datové sítě v rámci jedné smlouvy. Certifikovaní Cisco partneři tak budou disponovat unikátním souborem účelných nástrojů a procesů Smart Care Service, díky kterým budou moci v segmentu zákazníků z řad malých a středních podniků konkurovat i mnohem větším firmám. Reselleři mohou navíc spojit tyto nástroje s vlastními službami, které poskytují již nyní s cílem splnit specifické požadavky svých zákazníků.

Azlan Smart Care Service program má 3 základní stavební kameny:

  • Smart Care Discovery and Assessment Accelerator - Azlan nabízí limitovaný počet služeb Discovery and Assessment zdarma.
  • Obsolescence Opportunity Management - Azlan poskytuje online nástroj pro systémovou identifikaci a řízení možných upgradů instalované báze zařízení v síti.
  • Installed Base Lifecycle Management - Azlan poskytuje partnerům soubor služeb k proaktivní správě sítí koncových zákazníků.

„Cisco Smart Care umožňuje našim resellerům využít plně potenciál značky Cisco. Služby, které jim program nabízí, mohou velmi snadno přidat do svého portfolia a díky tomu úspěšně předčit svou konkurenci. Schopnost divize Azlan podporovat resellery v zavádění nových služeb je z tohoto pohledu naprosto unikátní,“ říká ředitel jednotky Cisco v evropském Azlanu David Harvey.

Divize Azlan společnosti Tech Data Distribution zajišťuje v současné době distribuci produktové řady Cisco, síťových produktů, kabeláží, serverů a produktů IT bezpečnosti mnoha známých značek. V roce 2007 zvítězila v anketě o nejlepšího IT distributora s přidanou hodnotou (IT VAD roku).

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality