Program Cisco Smart Care umožňuje registrovaným partnerům poskytovat celou řadu služeb, mezi které patří třeba vzdálené monitorování, proaktivní údržba sítě nebo zajištění komplexní technické podpory Cisco hlasové a datové sítě v rámci jedné smlouvy. Certifikovaní Cisco partneři tak budou disponovat unikátním souborem účelných nástrojů a procesů Smart Care Service, díky kterým budou moci v segmentu zákazníků z řad malých a středních podniků konkurovat i mnohem větším firmám. Reselleři mohou navíc spojit tyto nástroje s vlastními službami, které poskytují již nyní s cílem splnit specifické požadavky svých zákazníků.
Azlan Smart Care Service program má 3 základní stavební kameny:
- Smart Care Discovery and Assessment Accelerator - Azlan nabízí limitovaný počet služeb Discovery and Assessment zdarma.
- Obsolescence Opportunity Management - Azlan poskytuje online nástroj pro systémovou identifikaci a řízení možných upgradů instalované báze zařízení v síti.
- Installed Base Lifecycle Management - Azlan poskytuje partnerům soubor služeb k proaktivní správě sítí koncových zákazníků.
„Cisco Smart Care umožňuje našim resellerům využít plně potenciál značky Cisco. Služby, které jim program nabízí, mohou velmi snadno přidat do svého portfolia a díky tomu úspěšně předčit svou konkurenci. Schopnost divize Azlan podporovat resellery v zavádění nových služeb je z tohoto pohledu naprosto unikátní,“ říká ředitel jednotky Cisco v evropském Azlanu David Harvey.
Divize Azlan společnosti Tech Data Distribution zajišťuje v současné době distribuci produktové řady Cisco, síťových produktů, kabeláží, serverů a produktů IT bezpečnosti mnoha známých značek. V roce 2007 zvítězila v anketě o nejlepšího IT distributora s přidanou hodnotou (IT VAD roku).