;

AVG koupilo firmu PrivacyChoice, zvýší orientaci na ochranu soukromí

22. 5. 2013

Sdílet

Hlavním zaměřením společnosti PrivacyChoice, která byla založena roku 2009, je zjednodušit ochranu soukromí na internetu, a to především pomocí nástrojů instalovaných do webových prohlížečů.

Stěžejním produketm je plugin Privacyfix, který umožňuje správu nastavení soukromí na Facebooku, Googlu, LinkedIn a mnohých dalších internetových stránkách. Uživatelé mohou spravovat nastavení politiky soukromí z jediného panelu, na kterém mohou vidět, které společnosti je na internetu sledují, které stránky sdílejí osobní informace a na kterých stránkách došlo v minulosti k úniku údajů.

„Od samotného počátku je naším posláním poskytovat více informací a efektivnější možnosti shromažďování, používání a také sdílení dat,“ říká Jim Brock, zakladatel PrivacyChoice a budoucí viceprezident AVG pro produkty na ochranu soukromí, „viděli jsme velký soulad mezi naším přístupem a úsilím, se kterým AVG vede uživatele k zodpovědnosti vůči jejich online soukromí.“

Privacyfix je momentálně dostupný v USA pro Google Chrome a Mozilla Firefox, následovat bude i verze pro Microsoft Internet Explorer a podpora národních trhů. Protože uživatelé využívají ke svému digitálnímu životu stále více mobilní přístroje a také kvůli široké škále problémů, které mobilní soukromí představuje, bude letos Privacyfix zpřístupněn také pro operační systémy iOS a Android. To umožní rozšíření ochrany soukromí pro uživatele většíny smartphonů a tabletů.

Akvizice PrivacyChoice obohacuje portfolio AVG produktů pro ochranu online soukromí uživatelů a koresponduje s celkovou filozofií společnosti. Již nyní AVG nabízí službu Do Not Track, která aktivně zabraňuje internetovým stránkám sledovat aktivity uživatele na internetu. Ta je k dispozici pro některé produkty v rámci bezplatné aktualizace.

G+

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality