Hodnota značky Apple je 247 miliard dolarů a meziročně zvýšila hodnotu o úctyhodných 67%, zatímco značka Google vyrostla jen o 9%, a její hodnota je nyní 173 miliard dolarů. Třetí v pořadí je Microsoft s hodnotou 115 miliard dolarů s meziročním růstem 28%.
Applu pomohly telefony: za úspěchem značky Apple stojí totiž především úspěch iPhone 6, který byl hlavním tahounem růstu hodnoty této značky. Doreen Wang, Millward Brown Global Head of Brandz, to komentovala: „Apple pokračuje ve své vlastní cestě inovátora a trendy určující značky, která přináší přínos svým uživatelům, odpovídá na jejich emocionální i racionální potřeby a celkově tak dělá jejich život jednodušším, navíc zábavným a osvěžujícím způsobem.“
Celková hodnota všech Top100 nejcennějších značek je 3,3 bilionu dolarů, což je oproti roku 2014 nárůst o 14% a za deset let existence žebříčku celých 126%. „Hodnota značek se značně zvýšila i přes velmi rušné a nestálé desetiletí. To je silný signál pro celý trh, že budování silné značky přináší především zisk,“ řekl David Roth, WPP.
Zajímavé je soupeření Microsoftu a IBM, které si oproti minulému roku vyměnily místo. IBM je tak jedinou technologickou firmou na špici žebříčku, jejíž hodnota meziročně poklesla, a to o 13%.
Facebook je nejrychleji rostoucí značkou, s 99% růstem, díky své úspěšné strategii akvizic a integraci ostatních sociálních aplikací jako jsou Instagram a WhatsApp, a pochopení, jak zpeněžit a vytěžit jejich potenciál, ovšem do první desítky se neprobojoval.
Evropský regionální žebříček vedou německý SAP a Deutsche Telekom, na třetím místě je francouzská značka luxusního zboží Louis Vuitton.