Společnost ALC na včerejší tiskové konferenci odstartovala roadshow nového produktu Alvao Sevice Desk, který si klade za cíl konkurovat dostupným enterprise řešením. Semináře pro vedoucí pracovníky IT budou probíhat nejen v České a Slovenské republice, ale také v dalších státech Evropy. Česká společnost takto reaguje na světové trendy a zahajuje intenzivní expanzi.
„Rozšířili jsme naši nabídku o produkt Service Desk určený pro velké společnosti,“ uvádí Radek Grodl, obchodní ředitel Alvao. „IT oddělení na západ od našich hranic jsou velmi dobře organizovaná a podle našich zkušeností již zhruba 80% z nich používá sofistikovaný systém řízení,“ říká Aleš Studený, ředitel služeb Alvao. „Pokud se interní IT oddělení nezorganizují a nezačnou dovnitř společnosti poskytovat měřitelné služby, budou vystaveny velkému tlaku na vlastní redukci a urychlí tím trend externího nákupu IT služeb,“ dodává Studený.
Společnost Alvao rovněž přichází s transparentním řešením pro monitorování činností zaměstnanců na počítačích. V nové verzi Alvao Monitoring sami zaměstnanci vidí svoje výsledky z monitoringu na portálu. Rozhodují, kdy jsou monitorováni a nejsou monitorování mimo pracovní dobu. „Reagujeme tak na požadavky zákazníků o monitorování nekolidující se zákonnými požadavky. Toto je výrazná změna od „šmírování“ k motivujícímu sledování zvyšující pracovní morálku,“ říká Filip Doskočil, marketingový specialista Alvao. ALC rovněž oznámilo Alvao produkty na cloud platformě a předpokládá, že je prvním zákazníkům ve formě SaaS nabídne ještě letos.