;

ALC chce s produktem Alvao Service Desk konkurovat enterprise řešením

28. 4. 2011

Sdílet

Společnost ALC na včerejší tiskové konferenci odstartovala roadshow nového produktu Alvao Sevice Desk, který si klade za cíl konkurovat dostupným enterprise řešením. Semináře pro vedoucí pracovníky IT budou probíhat nejen v České a Slovenské republice, ale také v dalších státech Evropy. Česká společnost takto reaguje na světové trendy a zahajuje intenzivní expanzi.

„Rozšířili jsme naši nabídku o produkt Service Desk určený pro velké společnosti,“ uvádí Radek Grodl, obchodní ředitel Alvao. „IT oddělení na západ od našich hranic jsou velmi dobře organizovaná a podle našich zkušeností již zhruba 80% z nich používá sofistikovaný systém řízení,“ říká Aleš Studený, ředitel služeb Alvao. „Pokud se interní IT oddělení nezorganizují a nezačnou dovnitř společnosti poskytovat měřitelné služby, budou vystaveny velkému tlaku na vlastní redukci a urychlí tím trend externího nákupu IT služeb,“ dodává Studený.



Společnost Alvao rovněž přichází s transparentním řešením pro monitorování činností zaměstnanců na počítačích. V nové verzi Alvao Monitoring sami zaměstnanci vidí svoje výsledky z monitoringu na portálu. Rozhodují, kdy jsou monitorováni a nejsou monitorování mimo pracovní dobu. „Reagujeme tak na požadavky zákazníků o monitorování nekolidující se zákonnými požadavky. Toto je výrazná změna od „šmírování“ k motivujícímu sledování zvyšující pracovní morálku,“ říká Filip Doskočil, marketingový specialista Alvao. ALC rovněž oznámilo Alvao produkty na cloud platformě a předpokládá, že je prvním zákazníkům ve formě SaaS nabídne ještě letos.


Našli jste v článku chybu?