Adobe Acrobat ve verzi XI zvládá kompletní editaci PDF, export do aplikace Microsoft PowerPoint, má schopnosti ovládání dotykem. Zákazníky chce zaujmout také nově integrovanými cloud službami včetně uzavírání smluv přes web díky Adobe EchoSign. O tvorbu formulářů, shromažďování údajů a vytváření analýz se stará aplikace Adobe FormsCentral. Toto vydání zahrnuje následující produkty: Acrobat XI Pro, Acrobat XI Standard, Adobe Reader XI a nově integrované dokumentové služby Adobe FormsCentral a Adobe EchoSign.
„Stále větší množství informací je generováno, sdíleno a konzumováno v dokumentech,“ řekl Kevin M. Lynch, senior viceprezident a generální ředitel Acrobat and Document Services ve společnosti Adobe. „Pro pracovníky v podnikové sféře, kteří byli kdysi jen tvůrci obsahu, je práce s on-line formuláři, PDF revize a podpisy běžnou věcí. IT oddělení musí tyto změny podporovat při zachování a maximalizaci využití stávajících infrastruktur a systémů, a také poskytovat podporu a služby, které umožňují organizacím využít nové obchodní příležitosti, zlepšit výsledky, odůvodnit návratnost investic a snížit celkové náklady na vlastnictví.“