Poskytovatel streamingových služeb Visual Unity získává investici 7,2 milionu USD od kapitálového fondu 3TS. Tento fond je podporován společností Cisco, EBRD, EIF a OTP, a zaměřuje se na investice do technologických společností napříč střední a východní Evropou. Visual Unity plánuje využít tuto investici na podporu růstu mezinárodní klientské základny vuMedia, své stěžejní platformy. vuMedia umožňuje vlastníkům a distributorům obsahu jeho monetizaci na internetu.
Společnost Visual Unity si klade za cíl stát se významným světovým hráčem na poli OTT a multiscreen řešení. Získaná investice uspíší také vývoj produktu vuMedia, tak jak si vyžadují nejnovější trendy v uživatelském chování. Společně se získáním minoritního podílu ve Visual Unity, se fond 3TS zavazuje podporovat společnost i při strategickém a operačním řízení.
„Naše strategická investice umožní Visual Unity výrazné zaměření na vývoj produktu, současně se budeme moci věnovat expanzi na doposud nedotčené trhy po celém světě,” říká Daniel Lynch, generální ředitel 3TS Capital. „Věříme, že během několika následujících let se Visual Unity stane globálním lídrem v oblasti poskytování multiscreenových produktů a služeb.”
„Pro Visual Unity přichází tato investice v ideálním okamžiku.“ říká Tony Hašek, obchodní ředitel Visual Unity. „Zároveň nám zajistí potřebné zdroje pro obsluhu klíčových trhů po celém světě a poskytne tak úžasnou příležitost k růstu na poli OTT služeb.“
Čtěte také:
→ Cisco plánuje investovat miliardu do cloudu
Společnost Cisco Systems hodlá v nejbližších dvou letech investovat více než 1 miliardu USD do globální cloudové infrastruktury
→ On-line video jako výzva a nástroj efektivního marketingu
On-line video je v komunikaci se zákazníky stále důležitější a poměrně rychle se dostává na výsluní – šéfové YouTube a podobných serverů si mohou mnout ruce. A možná je načase, abyste o implementaci videa do marketingové a propagační strategie vaší firmy popřemýšleli i vy.