;
Název společnosti | ADASTRA, s.r.o. |
---|---|
Ulice | Benešovská 1926/8 |
Město | Praha 10 |
infocz@adastragrp.com | |
Web | www.adastra.cz |
Telefon | +420271733303 |
Datové sklady | |
Realizace datových skladů | ano |
Dodavatel HW - název řešení | N/A |
Dodavatel SW - název řešení | databáze Oracle, Microsoft, Sybase, SAS; reporting Oracle BI, SAP BO, Microsoft reporting/analysis services, SAP BO; ETL Informatica, ODI, MS IS a další |
Referenční projekt (jméno zákazníka) | pod NDA |
Celkový počet zákazníků v ČR | 100-200 |
Rozložení projektů v procentech - malé podniky | 0 |
Rozložení projektů v procentech - střední podniky | 30 |
Rozložení projektů v procentech - velké podniky | 70 |
Realizace BI projektů | ano |
Business Intelligence | |
Název nabízeného BI produktu / řešení | Adastra BI.360 |
Tvůrce BI řešení | Adastra |
Samostatný produkt | ano |
Řešení, jehož je BI modul součástí | |
Typická hodnota BI zakázky | 3-10 |
Minimální cena implementace včetně všech položek, bez HW (v tisících Kč) | 300 |
Minimální roční udržovací poplatky (v tisících Kč) | udrzbu muze resit zakaznik sam, takze 0,- |
Typická doba implementace (v měsících) | 3 - 12 |
BI řešení určeno pro typ firmy | velká |
Počet všech instalací BI řešení v ČR (případně počet instalovaných modulů) | 400 |
Rozložení všech instalací v procentech - malé podniky | 0 |
Rozložení všech instalací v procentech - střední podniky | 30 |
Rozložení všech instalací v procentech - velké podniky | 70 |
Referenční BI projekt v ČR (jméno zákazníka) | pod NDA |
Rok implementace největšího projektu (zahájení) | 2008 |
Přínosy referenčního projektu (pro zákazníka) | konsolidace různých datových zdrojů do jednotné datové základy, unifikace a čištění klientských dat, automatický regulatory, manažerský a finanční reporting, jednotný datový zdroj pro další riskové, finanční a obchodní |
3 další reference v ČR (jména firem) | velké banky, finanční společnosti, pojišťovny, telco operátoři, retail |
Realizace projektů v oblasti BIG data | ano |
Počet zákazníků pro BIG DATA v ČR | |
BIG Data | |
Nejvýznamnější nabízená řešení – název | |
Referenční projekt - jméno zákazníka | |
Referenční projekt – rok implementace | |
Referenční projekt – objem zakázky (v tisících Kč) | |
Referenční projekt – popis nasazeného řešení a jeho přínosů pro zákazníka | . |
Objednejte si zdarma náš pravidelný informační newsletter se souhrnem nejzajímavějších zpráv a článků.
Vítězství Donalda Trumpa vyvolalo výrazný nárůst hodnoty bitcoinu (BTC). Výzkum společnosti Finbold zjistil, že za posledních 30 dní vzniklo 11 487 nových bitcoinových adres, které drží 1 milion dolarů nebo více, a to především díky 7,5% růstu BTC od doby, kdy se náskok Donalda Trumpa ve volbách stal drtivým.
Nyní drží 132 842 adres v bitcoinech více než milion dolarů: 121 126 adres drží od 1 do 9,99 milionu dolarů, zatímco 11 697 adres drží 10 milionů dolarů a více. Analýza využila historické údaje a porovnávala předvolební údaje ze 7. října 2024, získané pomocí webového archivačního nástroje Wayback Machine, s nejnovějšími povolebními statistikami k 6. listopadu 2024.
Strategickou akvizici divize náhradních dílů společnosti Moravia Consulting, která se specializuje především na obchod s náhradními díly k produktům Hewlett Packard a Hewlet Packard Enterprise uskutečnila distribuční společnost EET Group. Upevňuje tak svou pozici předního poskytovatele náhradních dílů pro IT po celé Evropě. Zároveň jde o první akvizici firmy z České republiky po vstupu EET Group na český trh.
Agentura CzechInvest otevírá další výzvu projektu Technologická inkubace. V pořadí již pátá výzva s alokací 104,8 milionu korun bude spuštěna v pravé poledne 30. října a potrvá do 29. listopadu 2024. Program, který podporuje startupové prostředí prostřednictvím sedmi specializovaných technologických hubů, nabízí podnikatelům pomoc s jejich inovativním produktem či službou. Nyní spolupracuje s téměř 180 firmami z plánovaných 250, projekt se tak již přehoupl přes svou symbolickou polovinu.
Více informací o programu a nové výzvě naleznete zde.
Vzhledem ke sjednocování souvisejících agend přechází kompletní správa, rozvoj a financování registru obyvatel a registru osob od 1. listopadu 2024 z Ministerstva vnitra, resp. Českého statistického úřadu na Digitální a informační agenturu (DIA).
V době samotného převodu obou registrů od 31. října 20:00 do 1. listopadu 04:00 se může projevit snížená dostupnost jejich služeb, jinak by se podle tvrzení DIA dostupnost služeb nijak měnit neměla.
Apple počínaje dneškem podporuje Tap to Pay na iPhonu v Rakousku, České republice, Irsku, Rumunsku a Švédsku, čímž dává milionům obchodníků možnost využívat iPhone k plynulému a bezpečnému přijímání bezkontaktních plateb.
Tap to Pay na iPhonu pomáhá podnikům všech velikostí přijímat bezkontaktní platby kreditními a debetními kartami, pomocí Apple Pay a pomocí dalších digitálních peněženek za použití pouze iPhonu a partnerských aplikací pro iOS, což v praxi znamená, že nemusí pracovat s žádným dalším hardwarem.