;

Změny v českém týmu společnosti Lenovo

5. 1. 2009
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Společnost Lenovo se začátkem roku obměnila svůj český tým. Jan Solař, dosavadní marketingový manažer české a slovenské pobočky, a Michael Mikluš, doposud Transactional Manager české a slovenské pobočky, byli jmenováni na regionální pozice.
Novým Transactional manažerem se stal Petr Berounský (dosavadní 4P Manager) a nově do pražské pobočky společnosti nastupují Robert Janásek na post Marketing Manager a Pavel Janich jako Distributor Channel Sales Representative.
 
Ing. Jan Solař ( 31 let) se přesouvá na pozici Business Development Manager, Server, EMEA South-East, kde ponese zodpovědnost za prodeje serverů v regionu jihovýchodní Evropy. I nadále bude pracovat z pražské kanceláře.
Jan Solař byl od března 2006 marketingovým manažerem společnosti Lenovo pro Českou republiku a Slovensko se zodpovědností za plánování a realizaci marketingových kampaní, působil i jako technický konzultant v oblasti řešení s přidanou hodnotou.
Předtím působil ve společnosti Lenovo (a předtím i IBM) na pozici Sales Specialist a staral se o rozvoj distribučního kanálu a školení obchodních partnerů. Jan Solař vystudoval Vysokou školu ekonomickou, obor Informační technologie a mezi jeho koníčky patří volejbal a turistika.
 
Bc. Michael Mikluš (32 let) byl jmenován na post Transactional Channel Sales Manager, EMEA South-East, bude i nadále sídlit v Praze a na starosti bude mít rozvoj partnerské sítě v rámci regionu.
Poslední 3 roky pracoval v české pobočce jako Channel Sales Manager a staral se o prodejní aktivity realizované v rámci partnerského obchodního kanálu v České republice.
Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, Fakultu informatiky a statistiky. V roce 1999 nastoupil do společnosti IBM, kde se v divizi osobních počítačů věnoval rozvoji partnerské sítě a marketingu. Tyto aktivity měl na starosti i po vzniku Lenovo Czech Republic. Ve volném čase se věnuje sportu a cestování.
 
Novým marketingovým manažerem české a slovenské pobočky se stal Ing. Robert Janásek (31 let). V této pozici bude zodpovědný za plánování a realizaci marketingových kampaní. Robert Janásek vystudoval na Vysoké škole ekonomické podnikovou ekonomiku a management se zaměřením na marketing a psychologii. Zkušenosti sbíral v marketingu firem jako Energizer, Maxima Reality a v posledních dvou letech měl na starosti marketing v segmentu domácností a malých podnikatelů v telekomunikační společnosti Telefónica O2.
 
Na pozici Transactional Manager české a slovenské pobočky postoupil Petr Berounský (36 let),
doposud 4P Manager pražské kanceláře. V této nové pozici se bude starat o rozvoj prodejních aktivit realizovaných v rámci partnerského obchodního kanálu v České a Slovenské republice.
Petr Berounský začal pracovat v Lenovu a předtím PC divizi IBM v březnu roku 2002, postupně v pozicích Local Reseller Manager, Topseller Manager a naposledy 4P Manager. Před nástupem do IBM byl produktovým manažerem v prodejní síti spotřební elektroniky velkého mezinárodního řetězce.
Ve volném čase se nejraději věnuje své rodině a cestování s nimi.

Na pozici Distributor Account Manager, pokrývající produktové  plánování a  následný prodej v síti  IT distributorů, pak nastoupil Ing. Pavel Janich (41 let).
Pavel Janich vystudoval Vysokou školu chemicko-technologickou a strávil několik let ve výzkumu. Od roku 1995 se pak pohybuje v oboru spotřební elektroniky, ve firmách jako Sony, Thomson, Kodak a Photon se jako produktový manažer věnoval segmentu digitálních kamer, fotoaparátů a přidružených služeb. Ve volném čase se zajímá o spotřební elektroniku, rád čte, fotografuje a cestuje.