Tito dodavatelé považují poprodejní služby za důležitý zdroj růstu příjmů, neboť vlastníci projektu chtějí údržbu aktiv outsourcovat společnostem, které daná aktiva jejich jménem zkonstruovala, vyrobila nebo instalovala.
Respondenti uvádějící větší připravenost na digitální transformaci – lídři v oblasti digitální transformace – mají devětkrát vyšší pravděpodobnost, že jejich software je dobře připravuje na základní proces správy servisních smluv. Pouze 30 procent firem zaostávajících v oblasti digitální transformace dokonce smlouvy specifické pro daného zákazníka nabízelo, zatímco u lídrů v oblasti digitální transformace byla devětkrát větší pravděpodobnost, že jejich software je velmi dobře připravil na to, aby tyto smluvní podmínky se specifickými požadavky pro každého zákazníka zajistili.
Oborový ředitel společnosti IFS pro řízení služeb v terénu, Mark Brewer, sdělil: „Tito obchodní a specializovaní dodavatelé jsou se softwarem pro řízení služeb v terénu v bodu zlomu. Mnoho z nich investovalo do některé úrovně technologie pro služby v terénu, aby podpořili práci související s poprodejními službami. Často jim tentýž software pomáhá řídit montážní týmy během počátečního projektu. Nyní jsou však v bodě, kdy musí věnovat větší pozornost zákaznicky specifickým smlouvám o úrovni služeb. Potřebují prodávat doplňkové služby a zajistit větší prodej od každého zákazníka a zlepšit zkušenosti zákazníka.“
Další informace: Studie „Využívají obchodní/specializovaní dodavatelé pro poprodejní služby software pro správu služeb v terénu?“