Novou příležitost chce využít společnost Konica Minolta a nabízí digitalizaci dokumentů v segmentu malých podniků. Se novým konceptem pro správu a archivaci elektronických dokumentů oslovuje nejprve finanční sféru. Řešení již nevyžaduje rozsáhlé analýzy či změny procesů před samotným nasazením a je dodáváno v ucelené podobě za předem danou cenu bez dalších vícenákladů.
„Zájem o digitalizaci neustále roste i v segmentu firem do 50 zaměstnanců. V minulosti však trval proces nasazení takového řešení i několik měsíců,“ řekl Martin Rychter, Solutions Consultant Konica Minolta Business Solutions Czech a dodal: „Celé řešení se nám nyní podařilo výrazně zjednodušit a zároveň zrychlit jeho nasazení. Tím jsme také minimalizovali pořizovací náklady a dokážeme oslovit i malé společnosti, které se zavedením digitální správy dokumentů prozatím váhaly.“
Jako první se Konica Minolta rozhodla zaměřit na zákazníky ze segmentu financí. Právě ten je totiž specifický častým přeposíláním a úpravami dokumentů, ovšem s maximálním důrazem na jejich bezchybné vyřízení. „Přímo pro potřeby těchto zákazníků jsme nové řešení vybavili možností elektronického předávání dokumentů mezi uživateli s důrazem na jejich evidenci nebo zapojením dalších uživatelů do procesu schvalování,“ upřesnil M. Rychter. Kromě toho nabízí řešení již klasické funkce spojené s řízením digitálních dokumentů, jako je převod do editovatelné podoby nebo dlouhodobá archivace.
Nabízený produkt se skládá z barevného multifunkčního zařízení a serveru s nainstalovaným elektronickým archivačním systémem a funkcí rozpoznávání textu. Řešení je nabízeno formou pronájmu se zajištěnou kompletní správou ze strany dodavatele.