Vojtěch Vojík se chce ve své nové funkci zaměřit především na další rozšiřování obchodních aktivit, spolupráci s partnerským kanálem a rozvoj produktového portfolia. „Mým hlavním úkolem je vdechnout život naší obchodní strategii, která s ohledem na aktuální tržní situaci rezonuje s potřebami našich zákazníků. Naším primárním cílem je mít především spokojené zákazníky. Těším se na to, že budeme inspirací, jak dělat IT ve 21. století,“ říká Vojík. “Veškeré nabízené služby provozujeme výhradně z vlastních datových center postavených dle certifikace TIER III, která ve střední Evropě patří k technologické špičce,” dodává.
„V tuto chvíli jsme významný provider cloudových řešení a v tomto trendu chceme pokračovat. Vše podřizujeme tomu, abychom udrželi dosavadní tempo růstu,“ říká nový obchodní ředitel DataSpring Vojtěch Vojík, který ve funkci vystřídal Zdeňka Honka. Před nástupem do DataSpring působil více než deset let na různých obchodně-manažerských pozicích v technologických společnostech.
Ve volném čase se rád věnuje běhu, golfu, kvalitní gastronomii a rodině.