Každým rokem se v sychravém podzimním odpoledni scházíme na nějakém příjemném místě a vyhlašujeme vítěze každoroční soutěže Případová studie. Loni jsme se poprvé za existenci soutěže se soutěžícími nesešli a letos jsme to bohužel museli zopakovat. Samozřejmě kvůli covidu-19.
Jenomže zatímco loni jsme s tím dopředu počítali, letos nás covidová pandemie zastihla trochu v nedbalkách. A tak jsme na poslední chvíli výhercům rozesílali diplomy alespoň v elektronické podobě a fotky dávali dohromady šikovná marketingová oddělení výherců a také náš pohotový grafik. O výsledku se můžete přesvědčit v galerii na této dvoustraně.
Všechny přihlášené případové studie jste mohli vidět v letním, srpnovém vydání magazínu CIO BW. Posléze je podle několika kritérií hodnotila nezávislá pětičlenná porota a šéfredaktor CIO BW. V komisi zasedly osobnosti z byznysu, akademické sféry, sdružení CACIO nebo třeba ze státní správy. Porota se poměrně jednoznačně shodla na vítězích příslušných kategorií. A kteří to tedy jsou?
- Cena za nejlepší případovou studii – Drahý analytik v roli rešeršéra (Tovek)
- Cena za uživatelský efekt – Synergie jako klíč k úspěchu (Onlio/Signi)
- Cena za inovativnost – Hosté baru prožívají díky mobilní aplikaci fantastické příběhy (System4U)
- Cena za technologické přínosy – Nasazení prvního gastrorobota v ČR (tým Bettaroe Robotics, (Kvados Group)
- Cena za byznysové přínosy a poradenství – Software, který předchází blackoutům (Unicorn)
- Cena za finanční efektivitu – QI: Přehled o výrobní realitě (M.I.S.S.)