Společnost Trend Micro Incorporated rozšířila své zaměření na zákaznické služby a řešení zveřejněním jedné z nejagresivnějších dohod SLA (Service Level Agreement) pro hostované zabezpečení e-mailů v celém oboru.
Dohoda o úrovni služeb, která platí pro zákazníky všech velikostí využívající verze InterScan Messaging Hosted Security Standard a Advanced, předpokládá vrácení peněz (s určitými omezeními) v případě, že nejsou splněny následující úrovně výkonnosti služeb:
- stoprocentní dostupnost služby s případným výpadkem měřitelným v minutách, nikoli hodinách,
- ne více než 0,0004procentní výskyt falešně pozitivních případů,
- minimálně 95procentní efektivita blokování spamu,
- maximálně dvouminutové zpoždění při doručení e-mailu,
- žádná virová infekce e-mailu,
- reakce technické podpory do určitého časového limitu v závislosti na závažnosti daného incidentu.