Atoto.cz je první český srovnávač online supermarketů v ČR. Jako jediný na českém trhu porovnává ceny více než 48.000 položek na webech iTesco.cz, Rohlik.cz, Kosik.cz, Kolonial.cz, Potravinydomu.cz a Z-market.cz a průběžně zákazníka informuje, kolik za celý nákup, včetně dopravy, zaplatí.
„Skupina WASA se rozhodla investovat do projektu Atoto.cz, protože je přesvědčena o perspektivě trhu on-line potravin. Zároveň se nám líbí otevřenost a zkušenost lidí, kteří za celým projektem stojí,“ říká Libor Daněk, spoluzakladatel skupiny WASA.
Díky své investici získá WASA v Atoto.cz zhruba čtvrtinový podíl a participaci na strategickém rozhodování. Zbylý díl formálně patří Tomášovi Wojcikovi, nicméně společnost spolu s ním založili také Kamil Skramuský, Lukáš Pitter a Jakub Karlec. Všichni čtyři společně vlastní digitální agenturu 2FRESH, úspěšně provozují a spoluvlastní ticketingovou službu SMSticket.cz a online aplikaci na finanční řízení a vyhodnocování projektů Costlocker.com, kterou dnes využívají přední české agentury jako jsou Symbio Digital nebo Adexpres a dokonce i online oddělení O2.
„Investice nám umožní rozšířit tým a investovat do reklamy. Díky tomu se můžeme plně soustředit na to, aby si naši uživatelé mohli opravdu koupit nákup tam, kde je to nejlevnější. Máme spoustu plánů, jak naši službu dále vylepšit, zpřesnit porovnání produktů napříč všemi online prodejci a jak celkově zjednodušit nakupování potravin a drogerie přes Atoto.cz,“ dodává Tomáš Wojcik, zakladatel Atoto.cz.