;

Správu výkonnosti systémů vede Tivoli

17. 10. 2006
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Společnost IBM oznámila, že podle analytické agentury IDC měla v roce 2005 největší podíl na trhu se softwarem pro správu výkonnosti systémů a reakcí systémů například na poruchy serverů nebo narušení bezpečnosti. IBM podle této nezávislé zprávy získalo v roce 2005 prvenství v celosvětových tržbách z licencí na software pro správu výkonu a dostupnosti. Zároveň mělo v roce 2005 vedení ve dvou souvisejících kategoriích: v kategorii softwaru pro správu výkonu a softwaru pro automatizaci událostí.

***tisková zpráva společnosti IBM
Společnost IBM oznámila, že podle analytické agentury IDC měla v roce 2005 největší podíl na trhu se softwarem pro správu výkonnosti systémů a reakcí systémů například na poruchy serverů nebo narušení bezpečnosti. IBM podle této nezávislé zprávy získalo v roce 2005 prvenství v celosvětových tržbách z licencí na software pro správu výkonu a dostupnosti. Zároveň mělo v roce 2005 vedení ve dvou souvisejících kategoriích: v kategorii softwaru pro správu výkonu a softwaru pro automatizaci událostí.

Studie zkoumala trh softwaru pro správu výkonu a dostupnosti v letech 2003–2005 a právě v tomto období mělo IBM prvenství na trhu ve všech třech kategoriích definovaných společností IDC.

„Schopnost monitorovat a spravovat výkon systémů je nedílnou součástí našeho pojetí správy služeb IT,“ řekl Al Zollar, ředitel divize IBM Tivoli. „Naše dlouhodobé prvenství na tomto trhu vypovídá o našem pevném odhodlání pomáhat zákazníkům řešit tyto potřeby.“

Portfolio softwaru IBM pro správu služeb automatizuje ty nejnáročnější procesy, které jsou spojeny s řízením komplexního prostředí IT – tj. správu úložných zařízení, řešení poruch IT a zavádění nových verzí a oprav softwaru. Tento software pomáhá zákazníkům bojovat s rostoucími náklady na IT, zvládat neustálé změny vyvolané bezpečnostními hrozbami a udržovat si konkurenceschopnost na trhu. IBM spolu s tímto softwarem poskytuje podnikové poradenství a služby vývoje opakovatelných nástrojů, jež pomohou zákazníkům optimalizovat a transformovat provoz firmy.