Nejvíce na lobbování vydala společnost Google, téměř 17 milionů dolarů, což je o milion více než v předchozím roce. Zaměřovala se na vládní politiku v oblasti informatiky, jako je online reklama a ochrana soukromí, ale také na další oblasti, které považuje za důležité, včetně patentů, pracovněprávních vztahů, využití bezpilotních létajících prostředků (dronů), zdravotnických údajů, imigrace a mezinárodní daňové reformy.
Společnost Amazon zvýšila výdaje na lobbování na federální úrovni o 37 % na 4,7 milionu dolarů a Apple o 21 % na 4,1 milionu. K největšímu nárůstu došlo u společnosti Facebook, která za ovlivňování politiky utratila 9,3 milionu USD, tedy téměř o polovinu více než v roce 2013. Společnost Microsoft, která lobbování v oblasti technologií před deseti lety kralovala, loni snížila výdaje o 20 % na 8,3 milionu dolarů. Další z tradičních velkých hráčů, společnost IBM, omezila výdaje na lobbování meziročně o 16 % na 5 milionů dolarů.
Zvýšené výdaje velkých internetových společností souvisí s jejich expanzí na další trhy již obsazené tradičními velkými hráči a často svázané regulací, která je omezuje v rozvoji. Například snaha o spojení chytrých zařízení k nošení na těle se sledováním zdravotního stavu včetně přenášení dat po internetu naráží na záplavu předpisů a zákonů na ochranu soukromých údajů pacienta.