;

Sjednocená komunikace středních firem

24. 10. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Alcatel-Lucent integroval komunikační řešení pro středně velké podniky do jednoho systému BiCS (Business integrated Communication Solution).

Alcatel-Lucent integroval komunikační řešení pro středně velké podniky do jednoho systému BiCS (Business integrated Communication Solution).

Společnost Alcatel-Lucent začala v Evropě nabízet kompletní integrované komunikační řešení pro střední podniky o velikosti od sta do pěti set zaměstnanců. Systém BiCS - Business integrated Communication Solution – obsahuje sadu komunikačních služeb, je podle dodavatele jednoduše rozšiřitelný a reaguje na růst podniku, aniž by přitom potřeboval posilovat hardware.

Řešení BiCS integruje do jednoho serveru tyto produkty: systém IP telefonie Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise IP telephony, call centrum Alcatel-Lucent OmniTouch Contact Center standard edition, systém pro sjednocenou komunikaci Alcatel-Lucent My Instant Communicator Unified Communications, nástroj pro integraci aplikací třetích stran do systémů Alcatel-Lucent XML APIs a řídící systém Alcatel-Lucent OmniVista 4760.

Autor článku