Oracle uvedl na český trh informační systém Oracle Siebel CRM Release 8. Nové řešení podle dodavatele umožňuje firmám snadný přechod na zákaznicky orientovaný provoz.
Siebel CRM 8 byl uveden na celosvětový trh v rámci iniciativy společnosti Oracle „Applications Unlimited.“ Největšími výhodami Siebel 8 má být snadnost nasazení, pružnost, otevřenost pro integraci s dalšími řešeními a jednoduchá uzpůsobitelnost systému. Komponenta Siebel Universal Customer Master nabízí také novou obchodní logiku pro řadu vertikálních odvětví.
Díky certifikaci pro Oracle Fusion Middleware nabízí Siebel 8 podporu servisně orientované architektury a předpřipravených řešení postavených jako webové aplikace. To usnadňuje integraci řešení s dalšími aplikacemi a službami a urychluje zavádění webových aplikací. Siebel 8 navíc podporuje i řadu dalších platforem, jako jsou například IBM WebSphere, BEA Weblogic, SQL Server 2005 a IBM DB2.
V souladu se strategií Oracle podporovat prostředí Linux nabízí u verze 8 Siebel vůbec poprvé v historii podporu tohoto operačního systému.