Hlavní navigace

Siebel je poprvé podporován i na Linuxu

24. 5. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Oracle uvedl na český trh informační systém Oracle Siebel CRM Release 8. Nové řešení podle dodavatele umožňuje firmám snadný přechod na zákaznicky orientovaný provoz.

Siebel CRM 8 byl uveden na celosvětový trh v rámci iniciativy společnosti Oracle „Applications Unlimited.“ Největšími výhodami Siebel 8 má být snadnost nasazení, pružnost, otevřenost pro integraci s dalšími řešeními a jednoduchá uzpůsobitelnost systému. Komponenta Siebel Universal Customer Master nabízí také novou obchodní logiku pro řadu vertikálních odvětví.

Díky certifikaci pro Oracle Fusion Middleware nabízí Siebel 8 podporu servisně orientované architektury a předpřipravených řešení postavených jako webové aplikace. To usnadňuje integraci řešení s dalšími aplikacemi a službami a urychluje zavádění webových aplikací. Siebel 8 navíc podporuje i řadu dalších platforem, jako jsou například IBM WebSphere, BEA Weblogic, SQL Server 2005 a IBM DB2.

V souladu se strategií Oracle podporovat prostředí Linux nabízí u verze 8 Siebel vůbec poprvé v historii podporu tohoto operačního systému.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku