;

SAS Institute ohlásil nové posily marketingového týmu

8. 7. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost SAS má nové posily marketingového týmu. SAS je největší soukromě vlastněná softwarová společnost na světě a poskytovatel řešení pro Business Intelligence, Analytické CRM a datové sklady.

Společnost SAS má nové posily marketingového týmu. SAS je největší soukromě vlastněná softwarová společnost na světě a poskytovatel řešení pro Business Intelligence, Analytické CRM a datové sklady.

Petra Lávičková nastoupila na pozici Marketing Manager. Mezi její zodpovědnosti patří především strategické projekty jako uvedení řešení SAS na trh SMB (Small and Medium Businesses) a rozšíření působení společnosti v oblasti výrobní sféry.
Dále pak vybudování kvalitní partnerské sítě, jak pro již výše zmíněnou oblast SMB, tak pro výrobní sektor. Petra Lávičková tak naváže na své pětileté zkušenosti ze společnosti SAP, kde naposledy pracovala na pozici Marketing Manager. Mluví anglicky, aktivně se věnuje stepu a ráda lyžuje.

Na pozici Marketing & PR executive bude za PR aktivity zodpovědná Karolina Bošková. Ta dříve působila na marketingových pozicích ve společnostech Isifa, kde pracovala jako CRM Coordinator a Sybase kde pracovala jako Marketing Specialist. Mluví anglicky a ráda sportuje.

Autor článku