VÁŠ ÚSPĚCH ZAČÍNÁ U SPOKOJENÉHO KLIENTA
Asi každý z nás zná situace, kdy vás společnosti dokola kontaktují, přestože jste jim už několikrát řekli, aby vám už nevolali.
Salesforce nabízí velmi intuitivní řešení pro řízení zákaznického servisu na helpdesku či kontaktním centru, kde vyhledat historii zákazníka, změnit jeho údaje, nabídnout velmi rychle chytrou radu, zapsat změny nebo žádosti, a mnoho dalšího, jsou základní funkce. Salesforce Service Cloud pomáhá svým klientům zlepšit jejich zákaznický servis a navýšit tak zákaznickou spokojenost a s tím spojený růst.
Přijďte se na této akci seznámit s možnostmi, které i vám Salesforce nabízí pro zkvalitnění zákaznické péče. Poslechněte si, jak funguje kontaktní centrum společnosti Kofola, které je postavené právě na Salesforce Service Cloudu a benefity s tím spojené.
Účast je zdarma.