;

Řízené tiskové služby jsou chytrou investicí i v době krize

16. 4. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Zavedení řízených tiskových služeb (MPS) má pro společnosti, které hledají způsoby, jak ušetřit, zásadní význam. Uvádí to průzkum, který v USA a Evropě provedla výzkumná a analytická společnost Quocirca a jež spolufinancoval Xerox.

Téměř 70 procent respondentů výzkumu uvedlo, že lepší správa tiskových zařízení je nutností a dosažené úspory umožňují další investice. Dokonce i v období ekonomické recese více než 90 procent respondentů plánuje, že bude pokračovat v nasazování řízených tiskových služeb, aby snížili náklady na tisk, sdílení a aktualizaci dokumentů.

„Výsledky průzkumu dokládají, že ekonomický pokles ve skutečnosti posiluje význam řízených tiskových služeb,“ řekl Stephen Cronin, prezident Xerox Global Services.

 

Zajímavá data z průzkumu, která dokládají, že řízené tiskové služby skutečně snižují náklady:

  • 41 procent respondentů uvedlo, že náklady na tisk představují více než 10 procent jejich rozpočtu na IT, přičemž v sektoru finančních služeb se tento podíl zvyšuje až na 65 procent.
  • Téměř polovina amerických respondentů očekává, že jim smlouva na poskytování řízených tiskových služeb přinese více než 30procentní úsporu nákladů.
  • 60 procent stávajících uživatelů řízených tiskových služeb je spokojeno s dosaženou úsporou nákladů a dalších 25 procent uvedlo, že úspora nákladů překonala jejich očekávání.

 

bitcoin_skoleni

„Uživatelé řízených tiskových služeb snižují své náklady nejen v kancelářském prostředí, ale i v interních tiskových střediscích,“ řekla Louella Fernandes, hlavní analytička Quocirca. „Sedmdesát pět procent našich respondentů spravuje svá tisková střediska interně nebo spolupracuje s dodavatelem; to znamená, že by pro ně komplexní plán řízených tiskových služeb byl stále přínosný, aby udrželi náklady na tisk na efektivní úrovni v celém podniku a nikoliv jen v kanceláři.“

Průzkum rovněž ukázal, že společnosti chtějí, aby řízené tiskové služby fungovaly na již pořízené tiskové infrastruktuře a vybavení. Osmdesát procent respondentů ohodnotilo jako důležitou nebo velmi důležitou schopnost dodavatele spravovat zařízení více výrobců. Xerox v současnosti po celém světě sleduje přibližně 1,5 miliónu zařízení různých značek.