Společnost Retail Info dokončila na konci července akvizici inzertního portálu Inzerce-obchod.cz. V současnosti prochází tento portál s bazarovým zbožím velkými proměnami, připravují se podstatné úpravy vzhledu a designu stránek a v neposlední řadě také významné rozšíření funkcionalit. Po spuštění nové verze inzertního portálu na podzim tohoto roku se Retail Info zaměří na výraznější podporu jeho návštěvnosti.
Společnost Retail Info koupila projekt Inzerce-obchod.cz s jasným cílem – do stávajícího portfolia svých českých webových stránek o nakupování (www.AkcniCeny.cz, www.monitor.cz, www.oBydleni.cz) hledala fungující portál, který nabízí internetovým uživatelům tradiční službu prodeje bazarového zboží.
„S myšlenkou zaměřit se na bazarové zboží jsme si pohrávali již delší dobu. Bazarové zboží totiž vhodně doplňuje naše nejvýznamnější portály, které sdružují na jednom místě nabídky maloobchodních řetězců (www.AkcniCeny.cz) a e-shopů (www.monitor.cz). Když se nám tedy naskytla možnost získat již zavedený projekt, příliš jsme neváhali. Pomůže nám to podstatně urychlit vstup do segmentu použitého zboží,“ vysvětluje hlavní důvod akvizice Patrik Mališ, ředitel společnosti Retail Info.
Projektovým manažerem oblasti bazarového zboží se stal Jakub Hladký, který před svým nástupem do Retail Info působil ve společnosti Acomware.