Odpověď potřebují zejména komerční zákazníci. Odpověď vyžadují zejména komerční zákazníci. Pro účely plánování vyžadují finální harmonogramy a informace o obsahu aktualizací a jejich dopadu. Poslední věcí, kterou podniky chtějí, je servis šitý horkou jehlou.
Když se Computerworld zeptal mluvčí Microsoftu, zda se společnost na podzim roku 2020 chystá zopakovat přístup z verze 1909, zvolila standardní linii firmy a odmítla jakékoliv komentáře: „V tuto chvíli nemáme co sdílet.“
Což je zvláštní způsob na to, jak informovat zákazníky o pravidlech obsluhy a údržby Windows.
Computerworld již dříve tvrdil, že Microsoft bude téměř jistě pokračovat v tempu velká-malá aktualizace složeném ze skutečných feature upgradů na jaře a následovných drobných předělávek na podzim, které spojují velmi omezené množství nových funkcí se všemi opravami vydanými v mezidobí. Proč? Protože by to obojí byla promarněná příležitost legitimně zpomalit tempo změn Windows 10 a plýtvat prostředky na tvorbu tohoto obměňujícího se systému aktualizací, a pak ho hodit do odpadu jako tolik prázdných plechovek od limonády.
Jenže předpovídat rozhodnutí Microsoftu je poměrně ošemetné. Společnost totiž už mnohokrát dokázala překvapit externí analytiky tím, jaké „veletoče“ prováděla s Windows.
Proto Computerworld nadnáší další důvody, proč by měl Microsoft zůstat u tohoto modelu, charakteristik tempa větší-menší (major-minor), z něhož mají zákazníci užitek; u vlastností, které – pokud se jich Microsoft vzdá – zmizí na úkor uživatelů.