;

Případová studie roku 2012: Datové centrum na dobu určitou

21. 9. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Sergej Khackimullin - Fotolia.com
Společnost OgilvyOne se zaměřuje na management budování vztahu se zákazníkem a přímý marketing. Oslovuje přímo zákazníky svých klientů, organizuje, řídí a vyhodnocuje kampaně přímého marketingu, získává od zákazníků zpětnou vazbu.

Tuto případovou studii si můžete stáhnout zde.

 

V pořadí sedmý ročník soutěže případových studií uveřejných v CIO BusinessWorldu 9/2012 přinesl vzorek zajímavých projektů realizovaných v nedávné době tuzemskými dodavateli. Mezi zákazníky pak i v letošním roce figurovala nejen řada nadnárodních společností, ale i zahraniční uživatelé. Jednotlivé případové studie si můžete stáhnout zde:

Případová studie roku 2012: Nový systém přinesl Fischer International výrazný nárůst efektivity

Případová studie roku 2012: Helios Green pro průmyslové armatury

Případová studie roku 2012: Řešení CCV Stavebniny ve společnosti PRO-DOMA

Případová studie roku 2012: Konfigurační databáze konkurenční výhodou Komerční banky

Případová studie roku 2012: Cloudové řešení pro zálohu a kompletní obnovu po havárii

Případová studie roku 2012: Implementace manažerského IS v Institutu klinické a experimentální medicíny

Případová studie roku 2012: První projekt Smart Grid v České republice

Případová studie roku 2012: Byznys ERP pomáhá plnit výrobní termíny

Případová studie roku 2012: InterSystems Caché základem monitoringu rozsáhlé infrastruktury

Případová studie roku 2012: Když jsou informace o střechách v oblacích

Případová studie roku 2012: Správa IT pro společnost W.A.G. payment solutions, a.s.

Případová studie roku 2012: Datové centrum na dobu určitou

ICTS24

Případová studie roku 2012: Zvýšení bezpečnosti železničních přejezdů

Případová studie roku 2012: Zefektivnění globální komunikace se zákazníky díky cloudovému řešení