Práce z domova se na základě současné vynucené situace zřejmě stane pro řadu firem standardem i do budoucna. Přináší řadu nových možností a výhod, ale i úskalí, která na první pohled nemusejí být zřejmá.
On-line konference Efektivní řízení práce na dálku, která je pro všechny účastníky zdarma, se zaměří na to, jak jednoduše propojit zaměstnance odkudkoliv a jaké nástroje jsou k tomuto účelu vhodné. Podívá se také na problematiku time managementu a kontrolu zadávaných úkolů.
Zcela zásadním tématem je pak kyberbezpečnost, neboť domácí prostředí bývá náchylnější k bezpečnostním rizikům. Jak toto vše skloubit, aby to firmu příliš finančně nezatížilo? O tom všem bude online konference Efektivní řízení práce na dálku, kde se kromě poslechu odborných přednášek můžete speakerů sami zeptat na to, co vás zajímá.
Hlavní témata
- Výhody a nevýhody práce na dálku
- Nástroje pro rychlou a hromadnou online komunikaci
- Výběr vhodného technického řešení pro propojení zaměstnanců, nástroje pro vzdálený přístup
- Správa vzdálených poboček a zaměstnanců
- Time management a kontrola práce zaměstnanců
- Bezpečnost při práci na dálku, rizika práce z prostředí domova, ochrana citlivých dat
- Nové bezpečnostní přístupy v době pandemie
- Vhodné programy a nástroje pro zajištění kyberbezpečnosti
Pro koho
- CIO
- IT manažer a specialista
- Správce IT a bezpečnosti
- Další firemní management (CFO, COO, HR)
Konferenci je koncipována tak, aby byla užitečná pro firemní management obecně. Není tedy určena výhradně jen IT manažerům a CIO, ale praktické informace zde najdou také COO – provozní ředitelé, CFO – finanční ředitelé (úspory) nebo HR manažeři (lepší řízení lidí).
Obsah cílí na profesionály ze soukromého sektoru (včetně oblastí financí, retailu i průmyslu) a státní správy a samosprávy.
Datum a čas konání: 18.6.2020 od 9.00, on-line
Další info a registrace: www.tuesday.cz
CIO Business World se podílí na pořádání konference.