;

Podniková IP telefonie nemusí být složitá

26. 6. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost Interoute oznámila inovaci, díky které mají být hlasové hovory ve firmách stejně snadno spravovatelné a finančně výhodné jako e-mail. Zákazníci si přitom nemusí pořizovat nový hardware nebo řešit otázky integrace a migrace.

Společnost Interoute oznámila inovaci, díky které mají být hlasové hovory ve firmách stejně snadno spravovatelné a finančně výhodné jako e-mail. Zákazníci si přitom nemusí pořizovat nový hardware nebo řešit otázky integrace a migrace.

Nová služba Interoute One umožňuje podle dodavatele snadno zprovoznit sjednocenou komunikaci (unified communications). Podstatně sníží náklady na hovory, zkrátí dobu migrace na IP telefonii a nabídne bezpečnou podnikovou službu.

Společnostem, které používají Microsoft Live Communications Server 2005 nebo Microsoft Office Communications Server 2007, umožňuje platforma Interoute One vytvořit jednotné komunikační prostředí bez nutnosti pořizování další infrastruktury.

Jim Kinsella, generální ředitel Interoute, prohlásil: „Interoute One je první skutečně bezpečná federovaná služba VoIP pro podniky, kterou lze rychle a snadno implementovat. Kromě jasných výhod v oblasti zabezpečení jsou všechny hovory v rámci firemní komunity naší služby zdarma a ceny ostatních hovorů jsou velice atraktivní.“

Služba Interoute One nabízí také bezpečný roaming pro všechny vzdálené pracovníky. Každému uživateli poskytne služba jediné telefonní číslo. Řešení lze plně spravovat z jediné webové stránky. Uživatelé tak mohou snadno online přistupovat k veškerým hlasovým službám a monitorovat je.

Pro firmy, které neprovozují server Microsoft Live Communications Server 2005, je k dispozici alternativní softwarový telefon a podniky, které se chtějí přímo připojit ke své pobočkové ústředně (PBX), mohou využít tzv. SIP trunking (propojení firemní komunikace s poskytovateli služeb a operátory, kteří nabízejí internetovou telefonii - VoIP na základě SIP protokolu).

Autor článku