;

Podnikejte chytře, zkuste služby profesionálního call centra

10. 9. 2018
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: © Rido - Fotolia.com
Kvalitní a prověřená databáze, profesionální klientské služby, vše v souladu s GDPR. Pokud uvažujete o oslovování potenciálních klientů prostřednictvím call centra, vyzkoušejte Bisnode.

Kvalitní a prověřená databáze, profesionální klientské služby, vše v souladu s GDPR. Pokud uvažujete o oslovování potenciálních klientů prostřednictvím call centra, vyzkoušejte Bisnode. Získáte tím řadu benefitů, a hlavně vysoké procento úspěšnosti při obvolávání nových kontaktů.

Služby externího call centra v uplynulých pěti letech vyzkoušely tisíce firem a jejich počet rok od roku narůstá. Některé hledaly nové zákazníky pro své produkty, jiné potenciální partnery, další potřebovaly domluvit svým pracovníkům obchodní schůzky. Po zavedení GDPR se však spousta firem obává své databáze k tomuto účelu používat. Jak na to, aby bylo vše v souladu s tímto nařízením?

Call centrum v souladu s GDPR? Bisnode ví, jak na to

Společnost Bisnode svým klientům nabízí nejenom kvalitní služby svého call centra, ale také tzv. bezpečnou zónu. Podle individuálních potřeb každého ze svých klientů dokáže připravit databázi na míru, která je nejenom GDPR ready, ale také je správně zacílená. Právě jasně stanovená cílová skupina s důrazem na kvalitu jednotlivých kontaktů znamená pro klienta výraznou úsporu finančních nákladů. Bisnode záměrně neoslovuje zákazníky, kteří jsou pro daného klienta neperspektivní, mají špatný skóring, jsou nesolventní, rizikoví, v likvidaci, exekuci nebo mají špatnou platební morálku. Současně nedochází ani k oslovování firem zařazených mezi nežádoucí kontakty (tzv. black list).  Profesionální oslovení jasně definovaných kontaktů s největším obchodním potenciálem zvyšuje celkovou úspěšnost call centra až na 30 %.

Přesně zacílená databáze je zárukou větší efektivity

Důležitým faktorem je kromě kvalitní databáze také profesionalita call centra. Ať už jde o domlouvání obchodních schůzek nebo nabídku produktů či služeb, znalosti a dovednosti operátorů hrají významnou roli při komunikaci s potenciálními klienty. Bisnode v letošním roce otevřel nové call centrum v Banské Bystrici. Zdejší operátoři procházejí pravidelnými školeními komunikačních dovedností a umí s navolávanými kontakty komunikovat v souladu s GDPR. Klienti tak nemusí mít obavy z porušování tohoto nařízení a vědí, že nově získané informace jsou zcela v pořádku a připraveny pro další obchodní využití.

Benefity? Rychlejší nárůst tržeb i GDPR data

Nové call centrum Bisnode v Banské Bystrici na Slovensku bylo založeno s tím, že lidé v tomto regionu mají zkušenosti s prací v call centrech a dokáží se lehce adaptovat právě v takovém prostředí. Součástí nového call centra jsou tři segmenty prodeje: certifikační, prezentační a datové. Díky profesionálním službám zdejšího call centra roste klientům Bisnode efektivita obchodních případů, zkracuje se obchodní proces a navyšuje se procento uzavřených obchodů. Výsledkem je pak také rychlejší nárůst tržeb. Kromě toho získají klienti společnosti kvalitní databázi zcela na míru svým požadavkům a potřebám, a data, která jsou GDPR ready.

bitcoin_skoleni

Více informací o produktech a službách Bisnode najdete na www.bisnode.cz

 

Autor článku