;

Pinterest se mění na online obchod, zavádí „prodejní“ piny

5. 6. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: shopping-1 © 3ddock - Fotolia.com
Uživatelé často využívají službu Pinterest k ukládání odkazů na zboží z online obchodů. Od konce měsíce jim Pinterest umožní různé zboží nakupovat přímo ze své stránky.

Služba Pinterest umožňuje uživatelům do svého profilu vkládat vizuální záložky (tzv. „piny“) s informacemi, které nalezne na internetu nebo přímo na Pinterestu. Zanedlouho Piterest zpřístupní nový typ pinů, který umožní koupit různé zboží, aniž by uživatel musel opustit stránku.

Pinterest bude nabízet přes 2 miliony různých výrobků ve spolupráci s velkými maloobchodními prodejci i menšími značkovými obchodníky.

Prodejní piny se nejprve objeví v aplikaci Pinterest pro zařízení iPhone a iPad a postupně i v dalších platformách.

Pinterest se touto inovací snaží vážně proniknout do oblasti e-commerce, stejně jako to dělají někteří jeho velcí rivalové. Oblíbené online služby jako Facebook, Twitter a nejnověji Instagram (který nyní patří Facebooku) zkouší nové způsoby, jak umožnit uživatelům nákupy přímo ze svých stránek.

Nové piny se budou uživatelům zobrazovat podle relevance, například poté, co uživatel vyhledá určitá klíčová slova na stránkách Pinterestu.

ICTS24

Uživatelé budou muset zadat své platební údaje, avšak vývojáři Pinterestu tvrdí, že Pinterest s údaji o kreditních kartách nikdy nepřijde do styku, protože budou bezpečně uložené v partnerských platebních systémech, odkud obchodník obdrží platbu za objednané zboží.

Ceny produktů nabízených na Pinterestu by měly být stejné jako ceny v online obchodech samotných prodejců.