Peter Klein nastoupil od začátku tohoto měsíce na pozici obchodního ředitele pro partnerský kanál společnosti Dell Computer v České republice.
Bude tak řídit nově otevřený prodejní kanál v České republice se zaměřením na trh menších a středních podniků. Mezi jeho kompetence bude patřit plánování a dohled nad prodejními strategiemi a partnerským programem. Ve společnosti Dell působil od roku 2006 jako člen vyššího regionálního managementu pro oblast EMEA.
„Vzhledem k tomu, že máme v Dellu v České republice i na Slovensku trochu odlišný systém prodeje než v okolních zemích, jsme velice rádi, že se nám pro jeho úspěšné fungování podařilo získat tak zkušeného managera, kterým Peter bezpochyby je,“ řekl Milan Ponert, marketingový ředitel společnosti Dell Computer a dodává, „Díky jeho bohatým zkušenostem z oblasti IT a znalosti místních trhů dokážeme určitě úspěšně plnit očekávání, která jsou na nás, jako na klíčový region kladeny.“
Peter Klein (1971) vystudoval Vysokou školu Ekonomickou v Praze obor strategický marketing a management nových podniků kde získal titul Ing. a dále pokračoval ve studiích na Indiana University v Bloomingtonu. V průběhu své třináctileté kariéry v oblasti IT postupně vystřídal několik manažerských pozicích ve společnosti HP. Od roku 2003 působil ve společnosti IBM a po jejím prodeji se stal prvním generálním ředitelem slovenské pobočky Lenova. Úspěšně se podílel na této transformaci a se svým týmem získal největší slovenskou zakázku – dodávku a implementaci dvaceti dvou tisíc počítačů do slovenských škol. V současnosti působí rovněž v presidiu Slovenské IT Asociace.