;

Personální změny v divizi Office společnosti Xerox

30. 9. 2008
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

V souvislosti s růstem společnosti zavádí Xerox nové poddivize Office, které povedou Andrea Hynková a Tomáš Dvořák.

Společnost Xerox přistoupila v divizi Office k organizačním změnám, které reagují na růst společnosti a trhu a také na změny v partnerském kanále. Změny mají nabídnout partnerům takový systém, který bude co nejvíce odpovídat jejich obchodnímu modelu a pomáhat s tvorbou zisku. Organizační struktura Xeroxu se tak rozrostla o dvě nové poddivize Office – divize Office A3 a divize Office A4.

Divizi Office A3 povede Andrea Hynková (34), která doposud působila na pozici Key Account Executive, kde se zaměřovala na klíčové zákazníky ze státní správy.

„Mým cílem na pozici A3 Office Business Managera bude rozvoj obchodních aktivit v oblasti portfolia strojů formátu A3, organizace práce týmu, včetně zastřešení akvizice nových partnerů a vytváření nových obchodních příležitostí u současných i potenciálních zákazníků,“ říká Andrea Hynková.

Andrea Hynková působí ve společnosti Xerox od roku 2005, dříve pracovala na obchodních pozicích ve společnostech TNT WordlWide Express a Sazka. Ve volném čase se věnuje golfu, lyžování a tenisu.

Divizi Office A4 bude mít na starost Tomáš Dvořák (33), který doposud pracoval na pozici Office Distribution Manager. Má bohaté zkušenosti z partnerského prodeje a spolupráce s distributory.

„V nové divizi Office A4 se budu vedle distribuce soustředit i na rozvoj partnerského kanálu v oblasti tradičních resellerů formou telesales, na zviditelnění prodeje originálního spotřebního materiálu a posílení pozic portfolia A4 na trhu,“ říká Tomáš Dvořák, A4 Office Business Manager.

Tomáš Dvořák působí ve společnosti Xerox od roku 2004, dříve pracoval ve společnostech TechData Distribution a I.N.N. Jeho koníčkem jsou RC modely, motorky, snowboarding a práce na zahrádce.

Obě poddivize Office povede i nadále Tomáš Krýsl, ředitel divize Office a marketingový ředitel společnosti. Díky jejich vzniku však bude mít možnost soustředit se více na klíčové projekty, věnovat více času strategickému řízení divize a zefektivnění systému prodeje.

Autor článku