;

Outsourcing: Bankomatů a POS terminálů

3. 12. 2005
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Co všechno je dnes možné v bankovnictví outsourcovat? Téměř cokoliv. Překážky nejsou ani tak ekonomické nebo technické, ale spíše zvykové, které souvisejí s konzervativním charakterem bankovního sektoru. Existují oblasti, které lze outsourcovat snáze, zatímco u některých je to zatím složitější. Například všechny činnosti, které se týkají styku s klienty mimo přepážky (call centra, phone banking nebo internet banking) lze outsourcovat poměrně jednoduše. Na druhou stranu outsourcovat bankomaty a POS zařízení je náročnější, ale jak ukážeme v tomto článku, jedná se o dobře realizovatelný a pro banky výhodný druh outsourcingu.

Co všechno je dnes možné v bankovnictví outsourcovat? Téměř cokoliv. Překážky nejsou ani tak ekonomické nebo technické, ale spíše zvykové, které souvisejí s konzervativním charakterem bankovního sektoru. Existují oblasti, které lze outsourcovat snáze, zatímco u některých je to zatím složitější. Například všechny činnosti, které se týkají styku s klienty mimo přepážky (call centra, phone banking nebo internet banking) lze outsourcovat poměrně jednoduše. Na druhou stranu outsourcovat bankomaty a POS zařízení je náročnější, ale jak ukážeme v tomto článku, jedná se o dobře realizovatelný a pro banky výhodný druh outsourcingu.



Celý materiál si můžete stáhnout zde (PDF, 150 KB).


Výše uvedený dokument je ve formátu PDF. Ke čtení proto potřebujete program Adobe Acrobat Reader. Pokud ho nemáte nainstalován, jeho volnou verzi si stáhnete zde.

Autor článku