;

Oracle E-Business Suite R12 i jako služba

13. 2. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Informační systém Oracle E-Business Suite Release 12 obsahuje nové sady účetních knih a nástroje pro správu daňových i bankovních pravidel. Dodavatel jej nabízí také jako službu.

Informační systém Oracle E-Business Suite Release 12 obsahuje nové sady účetních knih a nástroje pro správu daňových i bankovních pravidel. Firma jej nabízí také jako službu.

Inovované aplikace Enterprise Resource Planning (ERP) informačního systému Oracle E-Business Suite poskytují centralizovanou finanční architekturu, jež nabízí vyšší úroveň kontroly a transparentnosti a podporuje místní předpisy a standardy pro účetnictví, daně a pracovněprávní vztahy. Aplikace ERP sady E-Business Suite Release 12 podle Oracle pomohou zákazníkům snižovat náklady pomocí centralizovaného nastavení a správy účetních, daňových a bankovních pravidel.

Architektura několika účetních knih v aplikaci Financial Management umožňuje firmám používat konzistentní metodu vytváření finančních výkazů a přitom dodržovat místní účetní pravidla a předpisy. Nové účetní knihy a sady účetních knih optimalizují procesy a vykazování napříč různými právnickými osobami. Pro správu lidského kapitálu nabízí Oracle rozšířené lokalizace personálních aplikací celkem pro 30 zemí.

Balík obsahuje také stovky webových služeb, jejichž pomocí může oddělení IT snadno integrovat Oracle E-Business Suite Release 12 do podnikových procesů probíhajících napříč různými podnikovými jednotkami a produkty.

Informační systém Oracle E-Business Suite Release 12 je v rámci programu Oracle On Demand k dispozici i jako služba (outsourcing).

Autor článku