;

Nový ředitel konzultantů v J.K.R.

26. 8. 2008
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Společnost J.K.R. nově vytvořila pozici ředitele konzultantů, do které byl jmenován Roman Vinš.

Společnost J.K.R. nově vytvořila pozici ředitele konzultantů, do které byl jmenován Roman Vinš (31).

Ten v JKR působí již 12 let, naposledy jako vedoucí interního konzultačního oddělení, kde mezi jeho zodpovědnosti patřilo zajištění interní podpory uživatelů pomocí služeb hotline a e-hotline, lokalizace jednotlivých problémů včetně jejich kontroly a nápravy, výchova nových pracovníků a realizace důsledné kontroly jejich znalostí.

Jako vedoucí interního konzultačního oddělení Vinš úspěšně vybudoval schopný a spolehlivý tým interních konzultantů. Během jeho působení na této pozici došlo k zavedení 4 telefonických hotline linek a vybudování systému evidence problémů s napojením na úkoly a kontrolní mechanismy.

Od roku 2001 zastával v J.K.R. dva roky pozici vedoucího servisu podpory systému BYZNYS. Řídil kompletní podporu uživatelů systému BYZNYS, vedl mobilní režijní konzultanty oddělení a spolupracoval na důležitých projektech společnosti. Podílel se na vývoji systému BYZNYS včetně analýz a testování nových funkčností. Také zajišťoval legislativní podporu konzultantů a vývoje systému.

Předtím působil ve společnosti J.K.R. na pozici konzultanta. Podílel se na konzultační činnosti, školeních a implementaci systému BYZNYS u uživatelů a také na každoročním školení roční závěrky systému BYZNYS.

Jako ředitel konzultantů by se chtěl Vinš zaměřit především na stálé zlepšování poskytovaných služeb uživatelům a to jak v oblasti implementace systémů třídy BYZNYS, tak také v konzultační činnosti a v neposlední řadě také dále rozvíjet interní podporu uživatelů a konzultantů. Interně se pak hodlá zaměřit na důslednou kontrolu plnění vnitřních postupů a termínů.

„Vzhledem k tomu, že nová pozice ředitele servisu a podpory zastřeší interní i mobilní konzultanty je to příležitost vybudovat efektivní provázanost těchto dvou oblastí podpory uživatelů a zajistit tak transparentní a jednoduší podporu našich zákazníků a tím i rychlejší a kvalitnější poskytované služby," říká k tomu Vinš a pokračuje: „ Pro naše partnery dojde opět ke zjednodušení komunikace, neboť vzniká jedna styčná osoba, která jim poskytne komplexní spolupráci při řešení problémů."

Vinš vystudoval Obchodní akademii a Vyšší odbornou školu v Příbrami. Ve volném čase cestuje, věnuje se turistice nebo si zacvičí v posilovně. Má rád dobré knihy a filmy. Nejraději však tráví čas s rodinou a přáteli.

Autor článku