Novou manažerkou marketingové komunikace a PR veletrhů INVEX, DIGITEX a INTERKAMERA se stala k 1. červenci 2008 Martina Kremlová.
Na této pozici nahradila Tomáše Skopového. Novou posilu získal před časem v osobě Petra Jurzy rovněž realizační tým těchto veletrhů.
Martina Kremlová bude ve své pozici plně zodpovědná za vztahy s médii a současně bude mít na starosti oblast public relations, komunikační strategii a reklamu veletrhů INVEX, DIGITEX a INTERKAMERA. Ve své funkci nebude rozhodně nováčkem - manažerkou PR a reklamy veletrhů je ve společnosti Veletrhy Brno již po dva roky, a to pro výstavy EmbaxPrint, Techagro, Animal Vetex a Silva Regina.
Martina Kremlová vystudovala Ekonomickou fakultu Vysoké školy báňské v Ostravě. Praktické zkušenosti z oblasti marketingu získala nejprve v direct marketingové agentuře Chlum Dialog marketing a poté na pozici marketing manažera ve společnosti Konica Minolta.
„Veletrhy INVEX, DIGITEX a INTERKAMERA mají ve svém oboru jedinečné postavení. Ráda bych využila svých zkušeností k tomu, abych jejich koncepci dále rozvíjela, pomáhala obohacovat o aktuální trendy a samozřejmě o nich co nejkvalitněji informovala jak směrem k návštěvníkům, tak i k vystavovatelům“, říká Martina Kremlová ke svým záměrům v novém působišti. „Stěžejním bodem mé práce bude propagace veletrhů INVEX, DIGITEX a INTERKAMERA, těším se na spolupráci novináři a věřím, že jim dokážeme nabídnout témata, která zaujmou čtenáře jejich časopisů“. Mimo práci věnuje Martina Kremlová volný čas rodině a sportu, hlavně cyklistice a plavání.