Hlavní navigace

Nemáš co na práci? Zavolej!

18. 2. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Je dobře, že většina call center ustoupila od názvu Help desk. Pomoci včas dokáží zřídka i na tísňových linkách a vás přece ohrožuje jen produkt nebo služba, kterou jste si koupili.

Je dobře, že většina call center ustoupila od názvu Help desk. Pomoci včas dokáží zřídka i na tísňových linkách a vás přece ohrožuje jen produkt nebo služba, kterou jste si koupili.

Call centra jsem si rozdělil do několika kategorií. Někde vám hrají melodii, kterou i kdybyste měl rád, po pár minutách čekání začnete nenávidět.
Další vám zpestří cestu k požadovaným informacím marketingem služeb, o které nemáte zájem.
Bloudění vám spolehlivě zajistí výzvy k stiskávání různých čísel s návodem, kterému nerozumí ani jeho tvůrce.
Na závěr se stejně většinou dozvíte, že všichni operátoři hovoří se zákazníky, kteří se dovolali před vámi.

Pokud se vám konečně podaří dovolat se člověka, rychle se vás zbaví, protože je hodnocen podle délky hovoru. Kdyby takhle fungovaly erotické služby po telefonu musely by místo astronomických zisků ohlásit bankrot.

Měl bych pro call centra návrh na novou službu: „Stiskni 7 a přiznej svoji porážku!“


Foto: Martin Faltus

Autor článku