Od verze 8.04.15 je součástí informačních systémů ABRA Gx nástroj pro snadnější dostupnost služby ABRA eService - poskytování vzdálených servisních zásahů. V rámci této služby se konzultant rychle a jednoduše prostřednictvím internetu připojí k počítači zákazníka a může na něm pracovat se systémem ABRA, s prostředím počítače či počítačovou sítí. Nástroj umožňuje rovněž zasílání a přijímání souborů online.
"Servisní zásah může být proveden relativně rychle ihned po zadání," vysvětluje obchodní ředitel Abra Software Martin Bok. "Není nutné čekat na příjezd konzultanta, starat se o něj a platit výjezd, což našim zákazníkům uspoří nejen finanční náklady, ale také čas."
O možnostech služby ABRA eService se každý uživatel může informovat u svého ABRA Asistenta nebo na Hot Line, kde si může vzdálený servisní zásah rovnou objednat.