;

Na konferenci „Jednoduché nebo složité IT?“ byli představeni vítězové soutěže ITSM Projektu roku 2015

28. 1. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: itSMF Czech Republic
V rámci 10. Výroční konference itSMF Czech Republic, pořádané ve spolupráci s CACIO, byli vyhlášeni vítězové soutěže o nejlepší projekt z oblasti IT Service Managementu.

Soutěž „ITSM Projekt roku“ umožňuje srovnání projektů zaměřených na oblast řízení poskytování IT služeb napříč společnostmi. Do finále letos postoupilo celkem 5 projektů, které hodnotila porota složená z odborníků akademické i komerční sféry. Na čtvrtém a pátém místě se umístily projekty přihlášené společností ALVAO, realizované u Nemocnice Kraje Vysočina a Českých Radiokomunikací.

Z přihlášených projektů vzešel vítězně výše jmenovaný projekt společnosti LBMS realizovaný pro společnosti Allianz Pojišťovna – „Automatizace klíčových IT procesů v Allianz pojišťovně za 10 měsíců“ Porota na tomto projektu ocenila především to, že se projekt zaměřil na optimalizaci a automatizaci celé řady ITSM procesů ve společnosti Allianz, plánování a řízení lidských zdrojů. Hlavním přínosem vítězného projektu bylo výrazné zlepšení komunikace s businessem prostřednictvím procesu a nástrojů demand managementu.

ICTS24

Druhou příčku obsadila společnost sIT Solutions CZ s projektem realizovaným pro Českou spořitelnu „UMO - Unified Monitoring“. Projekt řešil zejména monitoring infrastruktury, end-to-end monitoring aplikací a proces event managementu, který byl plně podporován monitorovacími nástroji. Porota ocenila i velmi zajímavé přínosy tohoto projektu, k nimž patřila i optimalizace procesu change managementu a konsolidace CMDB.

Na třetím místě se umístila společnost Service & Support, která se zúčastnila soutěže s projektem, jehož podstatou bylo nasazení nástrojů pro Service Desk a Asset Management, řešení informační bezpečnosti a monitoring infrastruktury. Projekt „Integrovaný systém řízení provozu a bezpečnosti podnikového ICT“ který byl realizován pro Dopravní podnik města Brna zaujal porotu díky jeho relativně velmi nízkému rozpočtu a krátké doby implementace. I přes tyto dva faktory, které obvykle znamenají snížení kvality, však v dodávce tohoto projektu dokázala společnost Service & Support zachovat očekávanou přidanou hodnotu.