Algotech, evropský poskytovatel telekomunikačních řešení pro instituce a podnikovou sféru, buduje ve své slovenské pobočce obchodní tým.
Prvního února otevřel ve své „organizační složce Slovensko“ obchodní oddělení. Až dosud totiž pobočka poskytovala zákazníkům pouze technické zázemí pro servisní podporu a instalace systémů. Nové obchodní oddělení povede Miroslav Blaha (*1981) na pozici Branch managera.
Cílem změny je dosažení aktivní spolupráce s rostoucím podnikovým segmentem na slovenském trhu. „Chceme navázat na úspěšnou misi českého obchodního týmu zejména v minulém roce. Meziroční rapidní růst obratu, s výsledkem 6,4 mil. slovenských korun potvrzuje, že Slovensko je pro nás dlouhodobě perspektivní,“ říká Miroslav Blaha a doplňuje: „Spolu s průmyslem roste na Slovensku i segment poskytování služeb, který má pro nás velký potenciál.“
Miroslav Blaha vystudoval Fakultu managementu UK v Bratislavě. Pracoval v sektoru telekomunikací, manažerské zkušenosti získal například ve společnostech Slovak Telecom. Je ženatý, ve volném čase se věnuje sportu s rodině.
Foto: Algotech