V roce 2014 má MiniCRM za cíl získat tržní podíl minimálně 30 zákazníků a stovky uživatelů. V tomto směru společnost investovala do lokalizace produktu, vývoje prodeje a podpory. V současné době se tým MiniCRM skládá z 1 obchodního zástupce, 5 business konzultantů a 2 lidí z technické podpory. Společnost je také otevřená pro možné partnerství s místními poskytovateli řešení, kteří se vyznají ve specifické problematice malých a středních podniků.
„Naše analýzy ukázaly, že český trh nabízí dobré obchodní příležitosti, neboť CRM řešení zde nejsou velmi využívána v malých a středních podnicích. Potenciál je obrovský, když uvážíme dimenzi lokální ekonomiky a věříme, že v budoucnu více podnikatelů ocení důležitost kvality a efektivity řízení zákazníků. Máme dobrý produkt, který se velmi dobře adaptuje pro požadavky malých a středních podniků, produkt, který byl ověřen v Maďarsku a Německu a jsme přesvědčeni, že bude dobře přijat také na českém trhu,“ říká Norbert Lesko, CEO MiniCRM
MiniCRM je řešení poskytované prostřednictvím měsíčního poplatku s cenou, která začína od 39 eur pro 3 uživatele. Systém nabízí funkcionality, které pokrývají všechny aspekty řízení vztahů se zákazníky: prodej, marketing, helpdesk a fakturace. Ještě k tomu povoluje integraci známých nástrojů jako Gmail for Work, Google Calendar, Google Spreadsheets, iOS Calendar, Android Calendar, CardDAV contact sync, Office 365 a pod. V roce 2014 MiniCRM vyhrál cenu Best International Business App a cenu Best Business App in Hungary od Deutsche Telekom v soutěži Business Wall of Fame. Aplikace je k dispozici na 30 dnů zdarma.
Další info: www.minicrm.io/cz/