Hlavní navigace

Microsoft uvádí Dynamics CRM 4.0

20. 12. 2007
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Microsoft oznámil uvolnění nové verze podnikové aplikace Microsoft Dynamics CRM 4.0, dříve známé pod označením Titan. Přináší dva obchodní modely a přívětivé uživatelské rozhraní známé například z aplikace Outlook.

Nová verze je nyní nabízena buď jako standardní aplikace nasazená přímo u společnosti, která jí využívá, nebo jako po internetu hostované řešení poskytované a spravované prostřednictvím specializovaných firem. Zvolený model bude navíc možné v průběhu času měnit podle toho, jak se budou měnit potřeby uživatele.

Microsoft Dynamics CRM 4.0 přináší celou řadu nových možností a vylepšení:

  • Pokročilá, tzv. multitenant architektura, jež umožňuje provozovat nebo hostovat více zákazníků na jednom CRM serveru.
  • Rozšířené možnosti pro globální firmy zahrnující podporu 25 jazyků a obchodování v různých měnách.
  • Nové funkčnosti v oblasti Business Intelligence - pohledy napříč různými tabulkami a průvodce pro vytváření uživatelských sestav.
  • Jedinečná automatizace procesů založená na Microsoft Windows Workflow.
  • Nově spolupráce s Microsoft Office Communications Server 2007 zahrnující indikaci stavu kontaktů a možnost zahájení komunikace přímo z Microsoft Dynamics CRM.

Microsoft Dynamics CRM 4.0 bude k dispozici ve více než 25 jazykových verzích. Anglický jazykový balíček bude pro nové a stávající zákazníky a partnery společnosti Microsoft dostupný během následujících 7 dnů. Česká jazyková verze bude dostupná do dvou měsíců od uvedení do výroby (RTM). Stávající zákazníci, kteří využívají programu Sofware Assurance pro Microsoft Dynamics CRM, mají navíc jedinečnou možnost získat novou verzi tohoto produktu bez dodatečných poplatků.

Microsoft Dynamics je rodina řešení pro řízení financí, vztahů se zákazníky a dodavatelských řetězců, která pomáhá malým a středně velkým podnikům, velkým společnostem a divizím globálních podniků pracovat efektivněji. Tato integrovaná a adaptabilní podniková řešení jsou dodávána prostřednictvím sítě specializovaných partnerů a napomáhají modernizovat a zlepšovat veškeré firemní procesy.

Autor článku