Aby Microsoft tyhle obavy rozptýlil a přiměl zákazníky k migraci z Windows 7 na Windows 10 (především) nebo k tomu, aby z vlastní vůle přijali pravidelné půlroční feature aktualizace Windows 10, ujistil svoje podnikové zákazníky, že v případě potřeby zakročí. „Pomůžeme s řešením problémů s vaší aplikací a navrhneme řešení,“ řekl Jackson.
„App Assure je ze strany Microsoftu opravdu dobrým krokem směrem k rozptýlení obav, které by zákazníci mohli mít z přechodu na Windows 10,“ řekl Kleynhans.
Stejně jako u pojištění je smyslem App Assure nejen snížit skutečné riziko, ale také vnímání potenciálního rizika. A toto vnímání je zveličené, naznačil Anderson z Microsoftu. „Tým Desktop App Assure neexistuje proto, že by existovala spousta aplikací, které by bylo třeba řešit,“ řekl. „Tým Desktop App Assure byl vytvořen spíše proto… abyste mohli mít jistotu, když upgradujete [systém].“
Anderson citoval statistiku, která hovoří o tom, že kompatibilita aplikací je – ať už s assurance programem či bez něj – jen minimálním problémem. Ze 7 tisíc požadavků o zhodnocení aplikací ze strany zákazníků směrem k Microsoftu jich vyžadovalo asistenci redmondského giganta pouhých 49. Anderson tuto nízkou úroveň nekompatibility aplikací přisuzoval dřívější „neuvěřitelné práci“ týmu Windows.
Kleynhans s Andersonem souhlasí. „Obecně řečeno se zákazníci se spoustou problémů s kompatibilitou aplikací nesetkávají,“ řekl o podnicích, které přešly na Windows 10. „U většiny zákazníků prostě nevybublaly na povrch.“
Kleynhans dodává, že v mnoha případech se problémy s kompatibilitou, s nimiž se podniky po migraci na Windows 10 setkávají, netýkají jediné aplikace, ale vyvstávají z kombinací softwaru, což komplikuje nalezení skutečného problému.
Zapochyboval však, zda program App Assure pokrývá situace, kdy jádro problému nelze vypátrat v jedné konkrétní aplikaci. „Nejsem si jistý, zda by to pokrývalo i ony zvláštní problémy, které skutečně existují v reálném světě,“ dodává Kleynhans.
Zdroj: Computerworld.com