Kromě toho Microsoft slíbil, že „poskytne koncovým uživatelům… kontrolu nad svými preferencemi v oblasti vyhledávání.“
Přesto uživatelé dále žádali vysvětlení diplomatického jazyka Microsoftu, protože firmu podezírali, že některým – ne-li všem – uživatelům bude rozšíření přesto vnuceno. „Můžete osvětlit tvrzení ‚aktivuje Office 365 ProPlus toto rozšíření pouze na zařízení zapojená do AD, a to dokonce i u organizací, které ho aktivovaly dobrovolně‘? Možná tím myslíte, že [rozšíření] aktivujete POUZE u organizací, které ho aktivovaly dobrovolně?“ zeptal se jistý Jonas Beck v komentáři pod citovaným blogem.
Jiný komentující zase nedokázal skočit na tvrzení Microsoftu, že „mnoho zákazníků nám říkalo, že jsou nadšeni z hodnoty, kterou jim dává Microsoft Search skrze Bing a z jednoduchosti implementace této hodnoty skrze Office 365 ProPlus.“
„Kde? Kdo? Nikde jsem zatím neviděl jediný pozitivní komentář k této změně – ani na Twitteru, ani ve formě komentářů na vašem vlastním blogu, ani v časopisech nebo na blozích, ani na redditu, ani na jiných fórech. Ukažte nám jediný,“ požadoval Michael Smith. „Tohle byla prostě hloupost. A stačilo to na to, aby to anulovalo VÝZNAMNOU ČÁST dobrého mínění, které jste si dříve získali.“
Zdroj: Computerworld.com