;

Microsoft bude prodávat speciální edici Galaxy S8

4. 4. 2017
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Samsung
Microsoft oznámil, že ve svých kamenných obchodech (byť není úplně jasné, na jakých trzích) začne ještě v průběhu dubna prodávat speciální edici smartphonů Samsung Galaxy S8/S8+.

Oba telefony si mohou zatím jen američtí zákazníci předobjednat v obchodech americké společnosti, ale nikoliv online. Zařízení budou taktéž dostupná přímo v prodeji, a to za stejnou cenu jako klasické verze vlajkových lodí Samsungu a ve stejný den, tedy pro USA 21. dubna.

Tyto Galaxy S8 a S8+ prodávané Microsoftem ale nebudou stejné jako ty klasické. Po rozbalení se totiž zařízení připojí k internetu a proběhne u nich přizpůsobení (neboli „kustomizace“), v jehož rámci získají zákazníci aplikace Microsoftu, jako třeba Office, OneDrive, Cortanu, Outlook, atd.

Microsoft začal pracovat na tvorbě androidových verzí svých kancelářských a produktivních aplikací od chvíle, co svou mobilní strategii odklonil od budování a prodeje smartphonů postavených na Windows.

Prodej Galaxy S8 je právě součástí oné upravené strategie. A podle Jacka Golda, analytika J. Gold Associates, jde o dost chytrý krok. Samsung je totiž podle něj nejspíše jedničkou mezi podnikovými dodavateli androidových smartphonů. Podle Golda je tedy umisťování vlastních aplikací na jeho vlajkové lodi ze strany Microsoftu preventivním útokem na Google.

Microsoft měl vždy největší zájem o své podnikové zákazníky, tedy ty, kteří se nejvíce podílejí na tržbách softwarového giganta. Gold zdůrazňuje, že takové myšlení v Redmondu zůstalo i nadále zachováno.

bitcoin_skoleni

Dále tvrdí, že Microsoft rozjel v podnikové oblasti dvě hry, tu tradiční, kde je backendem Exchange, a pak cloud. Jenže společnost musí zajistit, aby zákazníkům při přechodu na cloud ani nepřišla na mysl otázka týkající se možnosti přechodu ke Googlu. Microsoft se tedy podnikové zákazníky snaží nalákat tím, že jim ukazuje možnosti, jaké mají jeho aplikace. A kde jinde v tomto případě začít než u top modelů Samsungu?

Zdroj: CIO.com